معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله از کاشت 4700 اصله نهال در مکان‌ها و رده‌های مختلف سپاه روح‌الله همزمان با هفته منابع طبیعی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۳۹۴۲
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محمد گودرزی معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله صبح امروز در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس مراسم مشترک درختکاری نیروهای مسلح، گفت: امسال همزمان با فرا رسیدن 15 اسفندماه، روز درختکاری و هفته منابع طبیعی در کل سپاه روح‌الله طبق برنامه‌های تکلیفی کاشت 4700 اصله نهال را در برنامه داریم.

وی با تاکید بر اینکه این تعداد نهال در مکان‌ها و رده‌های سپاه روح‌الله غرس خواهد شد، افزود: این درخت‌ها از نوع بادام، سنجد، توت، زرشک، صنوبر و سرو خمره‌ای خواهد بود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله تصریح کرد: بنا بود این میزان اصله نهال در هفته منابع طبیعی کشت شود که باتوجه به شرایط آب‌وهوایی تا پایان سال این میزان نهال کشت و غرس خواهد شد.

سرهنگ گودرزی یادآور شد: باتوجه به اهمیت درختکاری و کاشت نهال در راستای توسعه فضای سبز، براساس تفاهم‌نامه بسیج سازندگی استان با منابع طبیعی از تمام توان بسیج نیز در اجرای طرح کاشت 16 میلیون درخت بهره گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: تا به امروز 15 هزار اصله نهال به همت بسیج سازندگی در استان کاشته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار