سردار حسن پور بیان کرد: تصویب درجه بنده از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به نوعی موفقیت همه بسیجیان اصناف و بازار سراسر کشور است.
کد خبر: ۹۵۸۳۹۲۵
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرنگار سرویس اصناف خبرگزاری بسیج؛  در این دیدار صفایی رئیس اتاق اصناف ایران ضمن تبریک به سردار حسن پور بیان کرد: تصویب درجه جنابعالی توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که نشان از شایستگی شماست برای همه اصناف مایه مباهات و افتخار است.

در ادامه صفایی افزود:تلاش‌های شما در جریان ویروس منحوس کرونا و حوادث غیر مترقبه و سایر اقدامات امید دوباره را در مردم احیا کرد، و در این مقطع ما شاهد موفقیتهای پی در پی بسیج اصناف هستیم.

وی افزود مطمئناً روزهای خیلی بهتری در آینده در انتظار بسیج است و این شجاعت در کار و گذشت در شما مشهود است و مجموعه اتاق اصناف را در ادامه به عنوان یک همکار و برادر و همراه در کنار خودتان بدانید.

حضور هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران، دبیر کل و مشاورین اتاق در دفتر سردار حسن‌پور
در این دیدار سردار حسن پور ضمن تشکر از همراهی هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران بیان کرد :تصویب درجه بنده از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به نوعی موفقیت همه بسیجیان اصناف و بازار سراسر کشور و حاصل همدلی و همکاری اتاقها و اتحادیه ها و فعالان صنفی و اقتصادی در انجام ماموریتهای بسیج است و به لطف الهی عملکرد جمعی ما مورد تایید قرار گرفت و بنده نمایندگی همه عزیزان را بعهده داشتم.

دکتر حسن پور بر همکاری بیشتر و موثرتر با اتاق تاکید نمود و رمز موفقیت را در یکپارچگی و همدلی دانست.

ارسال نظرات