بسیج سازندگی البرز جهت حمایت از هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان فراخوان داد

سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز ضمن دعوت از گروه‌های جهادی و جهادگران بسیجی استان، جهت کمک به هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان، جهت جمع آوری کمک‌های مردمی وحضور افراد در اردو‌های جهادی خدماتی فراخوان داد.
کد خبر: ۹۵۸۳۶۶۳
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز، با توجه به شرایط پیش آمده در استان سیستان و بلوچستان طی فراخوانی از مردم و گروه‌های جهادی جهت کمک رسانی به هموطنان سیل زده طلب یاری کرد.

در متن فراخوان سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بنی آدم اعضای یکدیگرند
که در آفرینش زیک گوهرند
چو عضوی به درد آورد روزگار
دگر عضو‌ها را نماند قرار

با توجه به شرایط نامساعد هموطنان سیل زده سیستانی و بلوچستانی و بنا بر گزارش‌های ارسالی مبنی بر تخریب
بخش بزرگی از راه‌های مواصلاتی روستایی و گرفتار شدن بیش از ۹۳ روستا در محاصره آب؛ به رسم وظیفه جهادی، سربازی و پاسداری و در تداوم راه جهادی شهدا و پیشکسوتان جهادگر وظیفه خود می‌دانیم در جهت رفع آلام هموطنان عزیزمان در منطقه سیستان و بلوچستان آستین همت بالا بزنیم و ضمن رفع مشکلات موجود و تامین نیاز‌های ضروری هموطنان سیل زده، چون تامین خوراک، پوشاک، وسایل گرمایشی، وسایل تخلیه آب و ...؛ نسبت به ترمیم زیرساخت‌ها اقدام نماییم؛ لذا در این راستا ضمن دعوت از گروه‌های جهادی و جهادگران بسیجی از عموم مردم جهت مشارکت در این عمل نوع دوستانه و خدا پسندانه در آستانه ماه مبارک رمضان دعوت به عمل می‌آوریم.

در ضمن با توجه به الویت تخلیه آب از منازل و مدارس از هموطنان خواهشمندیم نسبت به تامین ادوات تخلیه آب، لوازم گرمایشی، پتو، موکت، فرش، چادر.


مواد غذایی و خوراکی و سایر ملزومات ضروری مورد نیاز هموطنان سیل زده؛ بسیج سازندگی سپاه استان البرز را یاری کنند.


در ضمن هموطنان می‌توانند وجوه نقدی خود را به شماره کارت مجازی قرارگاه مرکزی عملیات جهادی استان سیستان و بلوچستان۵۸۹۲۱۰۷۰۴۵۸۵۳۸۹۵ و یا به شماره شبا قرارگاه۰۲۰۱۵۰۰۰۰۰۰۳۱۰۱۰۹۳۶۹۸۶۱۹ واریز نمایند.


باشد که بار دیگر مردم غیور، ولایت مدار و جهادگر ایران اسلامی حماسه‌ای بزرگ در کمک به هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان خلق کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار