زنجان-سرپرست مدیریت امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زنجان از اعزام ۱۲۵ دانشجوی این دانشگاه به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردوهای راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۳۵۹۳
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

اعزام ۱۲۵ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان به اردوهای راهیان نور

مهندس ولی الله صحبتلو در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ اظهار کرد: دانشجویان اعزامی شامل ۵۰دانشجوی آقا و ۷۵دانشجوی خانم هستند که به همراه ۱۵ نفر عوامل اجرایی با ۵اتوبوس به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

 

وی زمان اعزام دانشجویان آقا را شامگاه شنبه ۱۲اسفند و دانشجویان خانم را شامگاه دوشنبه ۱۴اسفند اعلام کرد و افزود: این اردوها در ۵ روز برگزار می‌شود و زمان بازگشت در بامداد روز ششم خواهد بود.

 

سرپرست مدیریت امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، خاطرنشان کرد: دانشجویان در این اردوها از مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس شامل دوکوهه، فتح‌المبین، موقعیت شهید باقری، یادمان شهید آوینی (فکه)، یادمان شهید چمران(دهلاویه)، مزار شهدای هویزه، طلائیه، شط علی، ذوالفقاریه، اروندکنار،بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) و شلمچه بازدید می‌کنند.

 

وی اردوهای راهیان نور را از مصادیق بارز جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس در امتداد نهضت عاشورا و قیام حسینی قرار دارد و احیا کننده‌ی فرهنگ جهاد و شهادت است و حضور دانشجویان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در قالب اردوهای راهیان نور، باعث معرفت‌افزایی و بصیرت‌آفرینی‌ در آنان می‌شود.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار