سازمان بسیج اساتید کشور طی پیامی ضمن ستایش هوشمندی و بصیرت ملت بزرگ ایران در ناکام گذاشتن غرب، معاندان نظام اسلامی و جریان غربگرای همسوی با آنان، از شورای نگهبان و وزارت کشور خواست تا با جریان هایی که با خط تحریم دشمن همراهی کردند وفق اندیشه و سیره عملی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) عمل کنند.
کد خبر: ۹۵۸۳۵۱۲
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، در متن این پیام آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم


حمد و سپاس خدای سبحان را که بار دیگر مردم ایران را مشمول رحمت خاصه خویش قرار داد و آنها را در آزمونی دیگر سربلند کرد. سلام و درود به پیشگاه ملت شریف ایران که با هوشمندی و بصیرت زایدالوصفی خط تحریم انتخابات را شکسته  و برنامه های آمریکا و غرب، معاندان و بدخواهان ملت ایران و جریان های همسو با دشمن را ناکام گذاشتند. 
درود بیکران به ساحت قدسی امام راحل و عظیم الشانی که سال ها پیش این مردم را بهتر از امت رسول الله در سرزمین حجاز معرفی فرمودند. اساتید بسیجی کشور به عنوان بخشی از پیکره تاثیرگذار جامعه دانشگاهی و نخبگان کشور با تمام وجود در برابر عظمت این ملت بزرگ سر تعظیم فرود آورده و بر وجود چنین ملت بزرگی افتخار می کند. 
بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را از رهبر فرزانه ای که با رهنمودهای پیامبرگونه و فرمایشات حکیمانه خویش و طرح و تبیین راهبردهای چهارگانه و تنویر افکار عمومی و گرم کردن تنور انتخابات بیرق روشنگری و جهاد تبیین را برافراشتند، اعلام نموده و ضمن تشکر از یکایک شخصیت ها، تشکل ها و جریانات فعال بویژه استادان جهاد تبیین و رسانه های جمعی، اجر و پاداش اخروی برای کلیه برگزارکنندگان انتخابات، مجریان وزارت کشور، ناظران شورای نگهبان، نیروهای نظامی وانتظامی و بسیجان عزیز، فرهنگیان فرهیخته و سایر دستگاه های اجرایی بویژه رسانه ملی که با تدبیر بی وقفه در اطلاع رسانی و ترغیب مردم به حضور حداکثری تلاش خالصانه ای مبذول داشتند، از خدای بزرگ مسئلت داریم. 
همچنین از متولیان امر سیاست بویژه کمیسیون ماده 10 احزاب در وزارت کشور و شورای محترم نگهبان و هیات های نظارت انتظار می رود تا در نحوه کنش گری تحریم کنندگان انتخابات بر اساس سیره عملی حضرت امام خمینی(ره)، تجدید نظر کنند.
در خاتمه پیروزی قریب الوقوع جبهه مقاومت و شکست رژیم کودک کش صهیونیستی را ملتمسانه از درگاه ایزد منان خواستاریم تا ان شاء الله تعالی کام ملت حماسه ساز ایران اسلامی را شیرین تر سازد. 

به امید حق  
سازمان بسیج اساتید کشور 
12 اسفندماه 1402

 

 
ارسال نظرات