کردند استاندار ایلام گفت: دست‌اندرکاران انتخابات زمینه را برای حضور گسترده مردم فراهم کرده‌اند و مردم هم نسبت به تکلیف خود واقف هستند.
کد خبر: ۹۵۸۳۲۴۳
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام، امروز جمعه ۱۱ اسفندماه در بازدید از شعب شماره یک و ۲ در دهلران به اتفاق اعضای شورای تامین استان گفت: از لحظه شروع انتخابات در استان شاهد حضور مردم در پای صندوق‌های رأی هستیم و در دهلران هم مردم در صف هستند تا به حوزه‌های اخذ رأی مراجعه و رأی دهند و مردم از مسئولان جلوتر هستند و نسبت به تکلیف و ادای دین خود واقف هستند.

وی افزود: میزان مشارکت مردم در انتخابات مطلوب است و در لحظات پیش‌رو حتما شاهد موج عظیم مردم در پای صندوق‌های رای خواهیم بود.

استاندار ایلام از مسئولان و دست‌اندرکاران انتخابات قدردانی کرد و گفت: دست‌اندرکاران انتخابات زمینه را برای مشارکت گسترده مردم فراهم کرده‌اند و مردم هم به‌خوبی حضور پیدا می‌کنند.

بهرام‌نیا با تقدیر از حضور مردم متدین و ولایت‌مدار حوزه انتخابیه دهلران که نسبت به آب و خاک و پرچم نطام مقدس جمهوری اسلامی وفادار هستند، خاطرنشان کرد: این حضور نشان از این اوصاف است و پیام آن اینکه مردم در صحنه انتخابات و پشتیبانی از نظام و انقلاب پای کار هستند.

وی با اشاره به عزم و اراده مردم ایلام و حوزه جنوب برای حضور در انتخابات تصریح کرد: پیش‌بینی این است که نتیجه آرا چنان خواهد بود که نقشه دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم، خنثی و موجب یاس و نامیدی آنها خواهد شد و دلدادگان به این کشور و خانواده های معظم شهدا و مقام معظم رهبری شاد خواهند شد.

استاندار به اتفاق اعضای شورای تامین استان، امام جمعه و فرماندار دهلران و اعضای شورای تامین دهلران در بازدید از شعب شماره یک و ۱۰ در شهر دهلران اظهار کرد: عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران انتخابات در این حوزه انتخابیه کار تسهیل‌گری در برگزاری را به خوبی پیگیری می‌کنند و تا لحظه‌ای که مردم استقبال کنند با توجه به قانون تمدید رأی‌گیری تا آن موقع در خدمت مردم هستیم برای اینکه رای خود را به صندوق بریزند.

وی در پایان از مردم خواست در رأی دادن تعجیل کنند و نباید رأی خود را به ساعات پایانی موکول کنند و هرچه زودتر به صندوق‌ها مراجعه و ادای دین کنند و رأی دهند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار