خبرهای داغ:
کیانی در گفتگو با خبرنگار بسیج:

حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب مقبولیت نظام در جامعه بین المللی می‌شود

همدان-معاون سیاسی امنیتی فرماندار نهاوند گفت: با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی مقبولیت نظام در جامعه بین المللی بیشتر شده و به دنبال آن قدرت چانه‌زنی ما در بین کشورهای منطقه و جهان بیشتر خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۸۲۸۸۵
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸

شهروز کیانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به اهمیت انتخابات و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات در راستای تحقق راهبرد ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری مهم و یکی از مستحکم‌ترین ابزارهایی است که یک ملت می‌تواند آن را به مثابه یک زره پولادین در مقابل خود و حمله دشمنان نگه دارد.

وی در خصوص علت مشارکت در انتخابات و تبیین این امر بیان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی خصوصیت متفاوتی نسبت به ادوار قبل دارد که همین امر باعث تمرکز بیشتر مقام معظم رهبری شده و ایشان برخلاف ادوار گذشته، زودتر از همیشه و به صورت مکرر به مقوله انتخابات پرداخته و مشارکت حداکثری را مطالبه کردند و فرمودند هرکسی که تریبون دارد و صاحب کلام است و می‌تواند جمعیتی را راهبری کند باید بر اساس تکلیف شرعی مردم را به حضور در انتخابات دعوت کند و همین امر اهمیت انتخابات را نشان می‌دهد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند، نتایجی را که این حضور در سرنوشت کشور و جایگاه ایران در منطقه و جهان خواهد داشت، برشمرد و گفت: همزمان با نزدیک شدن به انتخابات، رسانه ‌ای دشمن به شدت در حال تبلیغ علیه جمهوری اسلامی ایران و مسئله انتخابات هستند و با همه توان به دنبال این هستند که ناامیدی را در بین جوانان ما ترویج دهند و مانع از حضور گسترده مردم در انتخابات شوند.

وی ادامه داد: ما هم وظیفه داریم برای ادامه دادن راه امام(ره) و شهدا و حفظ و پاسداشت خون مطهر شهدا که برای دفاع از نظام و انقلاب ریخته شد در میدان انتخابات حضور پیدا کنیم و با حضور حداکثری، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب و آنها را ناامید کنیم.

کیانی عنوان کرد: با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی مقبولیت نظام در سطح جامعه بین المللی بیشتر شده و بر همین اساس به دنبال آن قدرت چانه‌زنی ما در بین کشورهای منطقه و جهان بیشتر خواهد شد.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث می‌شود دشمن بیشتر عقب رانده شود، در نتیجه منافع مردم بیشتر تأمین شود و موجب کمرنگ شدن مشکلات جامعه خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند، حضور مردم ایران در انتخابات را برای جهان مهم دانست و گفت: جمهوری اسلامی در طول این ۴۵ سال بعد از انقلاب، همیشه در معرض توطئه‌ها و تهدیدات بوده و برای عملیاتی شدن این تهدیدها باید جمهوری اسلامی ضعیف شود و یکی از علل تضعیف ایران عدم مشارکت حداکثری در انتخابات است، پس مردم نقش بسیار مهمی در انتخابات برای جهان دارند.

وی در ادامه در پاسخ به این سئوال که چرا باید رأی بدهیم، بیان کرد: حضور در انتخابات به تکامل و توسعه اجتماعی سیاسی کشور و به بالندگی و اقتدار کشور می‌انجامد و به همین دلیل باید برای اقتدار و تکامل کشورمان رأی بدهیم و هر گونه تغییر در هر حوزه‌ای به خصوص در حوزه‌های معیشت، اقتصاد و اشتغال به طور قطع با حضور در پای صندوق‌های رأی و با  انتخاب نمایندگان اصلح و تشکیل مجلسی انقلابی‌تر و قوی‌تر از مجلس کنونی رخ خواهد داد.

کیانی با تأکید بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و تأثیر آن بر اقتصاد و معیشت مردم گفت: شرکت در انتخابات باعث قوی‌تر شدن مجلس و رشد تولید و بهتر شدن معیشت خواهد شد، نماینده قوی، مجلس قوی‌تر و تصویب قوانین کاربردی‌تر و کارگزاران متخصص‌تر به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات