خبرهای داغ:

پیام مشترک امام جمعه و فرماندار فامنین در دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات

همدان- امام جمعه و فرماندار فامنین در پیامی مشترک از مردم شهرستان برای مشارکت پرشور در انتخابات دعوت کردند.
کد خبر: ۹۵۸۲۸۲۲
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام علی غفاری، امام جمعه و سید روح‌الله حسینی فرماندار فامنین در پیامی مشترک از مردم شهرستان برای مشارکت پرشور در انتخابات دعوت کردند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«اگر ما در انتخابات مجلس حضور قوی داشته باشیم مجلس قوی کارهای بزرگ می‌تواند انجام بدهد. انتخابات قوی نتیجه‌اش پیشرفت کشور است.» امام خامنه‌ای (مدظله‌‌العالی)

تاریخ انقلاب اسلامی گواه آن است که مردم انقلابی و شریف شهرستان فامنین در تمامی صحنه های انقلاب نقش فعال و حضوری حماسی داشته‌اند.

از مشارکت در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم تا حضور در برابر فتنه‌گران داخلی و خارجی تمامی صحنه‌‌هایی بوده که مردم انقلابی فامنین در پیروی از ولایت و دفاع از انقلاب با تمام وجود در آنها مشارکت داشته و فداکاری کرده‌اند.

اکنون و در آستانه انتخابات حساس ۱۱ اسفندماه نیز روشن است که مردم شهرستان شهید پرور فامنین در ادامه حمایت از انقلاب و آرمان‌های امام را‌حل (ره) در عمل به تکلیف و در میثاق با رهبر معظم انقلاب و شهدای انقلاب به پای صندوق‌های رأی می‌آیند و حماسه ای دیگر ثبت خواهند کرد.

اینجانبان با تقدیر از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی و داوطلبان انتخابات و نیروهای امنیتی در ایجاد فضای لازم برای انتخابات، از مردم انقلابی شهرستان فامنین برای حضور در محل‌های رأی‌گیری دعوت کرده و امید آن داریم ان‌شاءالله با مشارکت پرشور و همت مردم بار دیگر شهرستان فامنین در صدر مشارکت حماسی در انتخابات در استان و در رتبه‌های بالای مشارکت در کشور باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار