رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در حکمی عرفان خسرویان رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای کشور را به سمت ریاست کمیته بازرگانی، صنایع و معادن قرارگاه کمک به ارتقای حکمرانی بسیج اساتید کشور منصوب کرد.
کد خبر: ۹۵۸۲۵۸۱
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
 
 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در نشست قرارگاه کمک به ارتقای حکمرانی که در سالن شهید شهریاری این سازمان برگزار شد، طی حکمی عرفان خسرویان، رئیس دانشگاه فنی‌و حرفه‌ای کشور را به سمت ریاست کمیته بازرگانی، صنایع و معادن قرارگاه کمک به ارتقای نظام حکمرانی بسیج اساتید کشور منصوب کرد.

در متن این حکم انتصاب آمده است: 

استاد بسیجی جناب آقای دکتر عرفان خسرویان
ریاست محترم دانشگاه فنی و حرفه‌ای

سلام علیکم؛

نظر به شایستگی، تجارب و سوابق ارزنده آن استاد بسیجی به موجب این حکم جنابعالی به سمت رئیس کمیته بازرگانی، صنایع و معادن قرارگاه کمک به ارتقای کار آمدی نظام حکمرانی کشور منصوب می‌شوید.

 تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به ویژه ارتقای کار آمدی حکمرانی در حوزه بازرگانی، صنایع و معادن بر اساس اسناد بالادستی، سیاست‌های کلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و سند راهبردی در اعتلای ده‌ساله بسیج از مهم‌ترین الویت‌ها و فعالیت‌های این کمیته می‌باشد. 

استفاده از ظرفیت جامعه علمی کشور در شناسایی مسائل و مشکلات حوزه بازرگانی، صنایع و معادن، مطالعه راهکارها و روش‌های نوین و ارائه پیشنهادات راهبردی و کاربردی در قالب بسته‌های سیاستی در جهت اصلاح و رفع چالش‌ها و موانع پیش رو، همچنین فراهم نمودن بستر رصد و مطالبه تصمیمات و سیاست‌ها و نظارت نخبگانی و مردم‌پایه از مقامات و مسئولان مرتبط به منظور ارتقای نظام حکمرانی در این حوزه از دیگر انتظارات این سازمان از این کمیته می‌باشد. 

امید است با استعانت از خداوند قادر متعال، نصب‌العین قرار دادن تقوای الهی و تبعیت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌اله امام خامنه‌ای مدظله‌العالی در پیاده‌سازی الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت و تحقق تمدن نوین اسلامی موفق و موید باشید.

محمدرضا مردانی
رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها
مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور
قرارگاه کمک به کارآمدی نظام حکمرانی

ارسال نظرات