خبرهای داغ:
سردار قریشی:

ملت بصیر و زمان‌شناس ایران با حضور پررنگ خود پای صندوق‌های رای، حماسه دیگری را رقم می‌زنند

جانشین سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: ملت بصیر و زمان‌شناس ایران روز جمعه با حضور پررنگ و پرقدرت خود پای صندوق‌های رای، حماسه دیگری را رقم می‌زنند. مردم ایران اسلامی با تحمل و صبوری مثال‌زدنی خود در برابر تمام مشکلات و مسائل داخلی و خارجی و اعتماد به اصل نظام و حاکمیت، انقلاب اسلامی را صاحبقران کردند.
کد خبر: ۹۵۸۲۵۱۴
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار «قریشی» جانشین سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در جمع مردم، معتمدین محله و بسیجیان، با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در مقاطع مختلف انقلاب و با انتخاب‌های کارگزاران و مسئولان نظام، به عظمت و شکوهی مثال‌زدنی دست یافته‌اند، گفت: به فضل الهی، ملت بصیر و زمان‌شناس ایران، در روز جمعه 11 اسفند بار دیگر با حضور پررنگ و پرقدرت خود پای صندوق‌های رای و انتخاب نمایندگانی شایسته برای مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، حماسه دیگری را رقم خواهند زد.

ملت بصیر و زمان‌شناس ایران با حضور پررنگ خود پای صندوق‌های رای، حماسه دیگری را رقم می‌زنند

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه دشمنان در ابتدای پیروزی انقلاب، با به راه انداختن جنگ تحمیلی و ترور مردم در حسینیه‌ها، دانشگاه‌ها و مساجد، درصدد انتقام از ملت شریف ایران بودند، عنوان کرد: مردم دلیر و عزیز ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس، با وجود آنکه حتی برای تهیه سیم‌خاردار هم دچار مشکل و سختی بودند، اما با دستان خالی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح و مجهز به تسلیحات قدرت‌های غربی و شرقی، ایستادگی کردند و دشمن را به عقب راندند.

سردار قریشی با بیان اینکه قریب به نیم قرن ایستادگی و پایمردی مردم ایران اسلامی، با افتخارات بزرگ و پیروزی‌های غرورآفرینی همراه بوده است، گفت: مردم ایران اسلامی با تحمل و صبوری مثال‌زدنی خود در برابر تمام مشکلات و مسائل داخلی و خارجی و اعتماد به اصل نظام و حاکمیت، انقلاب اسلامی را صاحبقران کردند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: برخلاف دوران ننگین حکومت قاجار و پهلوی که به کرّات شاهد بذل و بخشش مناطق مختلفی از کشورمان بودیم، مردم ایران در ذیل پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، در طول بیش از 4 دهه گذشته اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک کشور عزیزمان به تسخیر بیگانگان یا دشمنان دربیاید.

سردار قریشی یادآور شد: پیشرفت‌ها و دستاوردهای چشمگیری که در دوران انقلاب اسلامی داشتیم و آنها را به وضوح درک می‌کنیم، ثمره ایستادگی، مقاومت و پایمردی مردم عزیز و باعزت کشورمان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار