امام جمعه زابل گفت: انتخابات اسفند ماه سال جاری مهم‌ترین رویداد جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۵۸۲۴۲۶
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی در نشست با دانش آموزان رأی اولی در شهرستان زابل اظهار کرد:در کنار اهمیت و ضرورت حضور واجدین شرایط از جمله دانش آموزان رای اولی در پای صندوق های رای، بررسی داوطلبان انتخابات و رای دادن با آگاهی و شناخت کامل می تواند بسیار حائز اهمیت باشد و دانش آموزان ما باید به این امر مهم نیز توجه داشته باشند.

وی افزود: مردم تمایل دارند نمایندگانی راهی مجلس شورای اسلامی کنند که حفظ امنیت و منافع ملی اولویت اصلی شان باشد، بنابراین برای تحقق این هدف در انتخاب نمایندگان اصلح باید برخی شاخص ها را جدی گرفت تا بر مبنای آن خصوصیت ها نماینده راهی مجلس شورای اسلامی شود.

حجت الاسلام والمسلمین عزیزی تاکید کرد:رسیدن به سن حضور رای اولی‌ها در انتخابات، در حقیقت جشن بلوغ سیاسی برای مشارکت و نقش آفرینی در این رویداد مهم سیاسی است و حضور پرشور رای اولی‌ها می‌تواند موتور شور و نشاط انتخابات را در جامعه به حرکت درآورد.

وی ادامه داد : دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین قشرهای مختلف جامعه است، رأی اولی‌ها آغازگر حرکتی برای ادامه مسیر انقلاب، خون شهدا و رشد و تعالی کشور هستند.

امام جمعه زابل خاطر نشان کرد: مشارکت فعال و پویای معلمان، دانش آموزان و اولیاء آنان که بخش قابل توجهی از جمعیت شهرستان را تشکیل می دهند می تواند به برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری در شهرستان کمک کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار