جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام تاکید کرد؛
جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام ضمن بیان اینکه دشمن با همهٔ امکانات تبلیغی و رسانه‌ای خود به میدان آمده، تا مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی منع کند، گفت: ضروری است صاحبان تریبون در فرصت باقیمانده تا انتخابات، مردم را از دسیسه‌های دشمنان آگاه کنند.
کد خبر: ۹۵۸۲۲۶۲
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سردار قدرت الله کریمیان ظهر امروز در نشست روشنگری با موضوع انتخابات به مناسبت روز بسیج جامعه پزشکی افزود: دشمن اقدام به هنگام، حضور باشکوه در انتخابات و در نهایت توسعه کشور را مورد هدف قرار داده است؛ اما ملت ایران آنها را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهد گذاشت.

 

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام یادآور شد: به‌طورقطع کسی برای ما آینده مملکت را آن‌طور که می‌خواهیم رقم نخواهد زد؛ بنابراین باید باتکیه‌بر دانش، خرد و اندیشه آینده خود را رقم بزنیم.

 

 وی گفت: ملت ما سرنوشت کسانی که را که خود انتخاب نکردند و امور را به دست بیگانگان سپردند، دیده‌اند و هرگز اجازه نمی‌دهند به چنین عاقبتی دچار شوند.

 

کریمیان اضافه کرد: اگر خوب اقدام نکنیم در بازی دشمن قرار گرفته و صحنه برای ما بد ترسیم خواهد شد.

 

 وی تأکید کرد: دشمن با همه اعوان، انصار و امکانات تبلیغی و رسانه‌ای خود به میدان آمده است تا مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی منع کند.

 

 جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: صاحبان تریبون در فرصت باقیمانده تا انتخابات ۱۱ اسفندماه، مردم را از این دسیسه دشمنان آگاه کنند.

 

کریمیان تأکید کرد: استمرار استقلال و عزت ایران اسلامی مستلزم حضور در انتخابات پیشرو است.

 

 وی اظهار داشت: جنگ دشمن تمام‌عیار است و جبهه کفر بر کفر خود اصرار دارد ما هم باید بر ایمان خود اصرار بورزیم.

 

 جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: توان دفاعی جمهوری اسلامی از مرحله تاب‌آوری در اوایل انقلاب به بازدارندگی و اکنون نیز به تهاجمی ارتقا یافته است و در حال رسیدن به مرجعیت علمی در منطقه هستیم.

 

کریمیان افزود: کشور ما در مسیر توسعه که با چالش و نوسان همراه است قرار دارد و دشمن نیز این فاصله بین وضع موجود و مطلوب در حال سوءاستفاده است.

 

 وی تأکید کرد: در حال رسیدن به قله هستیم و حضور در این انتخابات به‌طورقطع ما را به قله نزدیک‌تر می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار