با حضور اقشار مختلف بانوان در فرمانداری ساوجبلاغ برگزار شد؛
نشست ضرورت ایفای نقش بانوان در انتخابات با حضور بانوان بسیجی، طلاب و کارکنان ادارات با سخنرانی فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۲۰۹۰
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار علیرضا علیزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ، در نشست «ضرورت ایفای نقش بانوان در انتخابات» که به همت مشاور امور بانوان فرمانداری و حوزه ۶۱۲ بسیج خواهران با حضور بانوان بسیجی، طلاب و کارکنان ادارات برگزار شد، گفت: رهبر انقلاب همزمان با حلول بهار طبیعت، تبلیغات انتخابات مجلس را آغاز کردند و از همگان خواستند در انتخابات شرکت کنند، اگر نگاهمان نگاه ولایتمداری باشد، به بیانات رهبری عمل کرده و دیگران را نیز به انتخابات دعوت خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ افزود: بانوان مانند حضرت زهرا(س) که نقش تبیین ولایت امیرالمومنین بعد از رحلت پیامبر(ص) را داشتند، نقش مهمی در انتخابات و پایداری انقلاب اسلامی دارند.

علیزاده با اشاره به اینکه کسی منکر مشکلات نیست، اظهار داشت: آیا این کشور در این سال‌ها رشد نکرده است؟ هر جا که مسئولین حرف ولی فقیه را گوش دادند، اتفاق خوبی افتاد.

وی تصریح کرد: اولین انتخابات در این کشور در دوره قاجار بود که افراد با نفوذ رای می‌دادند و بانوان و مردم عادی حق رای نداشتند، در دوران پهلوی نیز انتخابات فرمایشی انجام شد اما انتخاباتی که همه مردم در آن شرکت کردند، در فروردین ۵۸ اتفاق افتاد و پس از آن همه ساله برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ ادامه داد: طبق بیانات مقام معظم رهبری، دشمنان نمی‌خواهند ایران قوی را ببیند، ایران قوی که نزدیک به قله است.

علیزاده یکی از حساسیت‌های این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای خبرگان را اثرگذاری بر انتخابات آینده ریاست جمهوری دانست و تاکید کرد: انتخابات، فرصتی برای تقویت ارکان نظام و مردم‌سالاری دینی است.

وی قرار داشتن کشور و انقلاب در نزدیکی به قله را از دیگر حساسیت‌های این انتخابات دانست و اظهار داشت: تشدید فشارهای همه جانبه دشمن در جنگ ترکیبی و احزاب، پیگیری خط فتنه و آشوب، همنوایی برخی جریانات داخلی با شعارهای چالش برانگیز خارجی از دیگر حساسیت‌های مهم این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

وی در ادامه به راهبرد مقام معظم رهبری در انتخابات اشاره کرد و افزود: حضور گسترده و حداکثری در انتخابات، انتخابات هوشمندانه و آگاهانه همراه با اثربخشی در ارتقاء کارآمدی نظام، برگزاری انتخابات امن، رقابتی بودن انتخابات، سلامت انتخابات، تلاش برای بصیرت بخشی جهت انتخابات آگاهانه و هدفمند و قانونمداری از سوی مجریان انتخابات از اهداف این انتخابات است.

علیزاده تلاش برای تشکیک در اصل مردمسالاری دینی و انتخابات با همه ترفندها و القاء مهندسی انتخابات را از راهبردهای دشمنان در این انتخابات عنوان کرد و افزود: با انتخاب نماینده تراز انقلاب اسلامی که ایستادگی در برابر قدرت‌های شرق و غرب و دفاع از مظلومان را به عنوان یک ارزش بداند، قدرتمند، توانمند و خستگی‌ناپذیر باشد، انتخابات اثرگذاری خواهیم داشت.

در ادامه، محمدرضا البرزی فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به نقش مهم بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و دوران بازسازی و پیچ‌های مهم تاریخی بعد از جنگ در کشور، اظهار داشت: بانوان همسو با بیانات مقام معظم رهبری به ایفای نقش در جهاد تبیین بر لزوم شرکت در انتخابات بپردازند.

فرماندار ساوجبلاغ افزود: دشمنان نظام، به وسیله صدها شبکه مجازی و ماهواره‌ای خارجی با استفاده از عنصر تلقین ناامیدی و سیاهنمایی در حال بمباران افکار عمومی هستند و مهمترین خطری که امروز نوجوان و جوان ما را تهدید می‌کند بحران هویت و گرفتن هویت ایرانی اسلامی او توسط دشمنان است.

البرزی با اشاره به نقش مهم بانوان در جهاد تبیین، اظهار داشت: همانگونه که در جنگ سخت و در دوران سخت کرونا در پایگاه‌های بسیج، تکایا و حسینیه‌ها، نقش‌آفرینی کردید، اینجا هم نقش شما در انتخابات کارساز است و ۱۱ اسفند روز مهمی است که باید برای اصل موجودیت نظام نقش ایفا کنید.

وی تصریح کرد: دشمن از ماه‌ها قبل انتخابات، وفاداری نیروهای انقلاب به انقلاب و شرکت در راهپیمایی را هدف گرفت، اما مردم با حضور خود در راهپیمایی دشمن را ناامید کردند و حالا نقش بانوان این است که هم در انتخابات شرکت کنند و هم دیگران را به انتخابات ترغیب کنند.

فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی وجود دارد و بسیاری از اهدافمان محقق نشده است، اظهار داشت: مشکلات موجود ارتباطی به اصل نظام ندارد و مربوط به کوتاهی برخی مدیران است.

وی افزود: اوایل انقلاب، موضوع اختلافات با آمریکا، تسخیر سفارتخانه آنها بود، حالا اختلافات بر سر فروش پهباد به ابرقدرتی مثل روسیه است، در زمان جنگ به ما سیم خاردار نمی‌دادند اما حالا اختلافات بیانگر ابرقدرت بودن کشور ما است.

فرماندار ساوجبلاغ تاکید کرد: در اوج قله هستیم، الان موقع ناامیدی نیست و باید برای برافراشتن پرچم اسلام بر روی کاخ های ظلم و ستم بیگانگان قدم برداریم، انقلاب ما جهانی می‌شود.

در حاشیه این نشست، بانوان اقشار مختلف با طرح سوالات خود در زمینه انتخابات بر حضور پرشور در انتخابات تاکید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها