خبرهای داغ:
با کمک گردان ۱۰۶حضرت امام حسین(علیه السلام) انجام شد:
به مناسبت گرامیداشت روز حماسه و ایثار شهر درچه برنامه ایستگاه صلواتی و اجرای برنامه های فرهنگی برای این روز با حضور دکتر مرتضوی استاندار اصفهان، نیروهای نظامی وانتظامی، خانواده شهدا، مردم شهید پرور و ولایتی شهر درچه در سالن ورزشی محله دینان درچه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۸۱۹۴۱
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴امام حسین(علیه السلام)، رزمندگان گردان ۱۰۶حضرت امام حسین علیه السلام درچه در روز حماسه وایثار درچه با برپایی ایستگاه صلواتی و اجرای برنامه این روز را گرامی داشتند.

فرمانده گردان ۱۰۶حضرت امام حسین(علیه السلام)  با اعلام این خبر گفت: روزهای ابتدایی اسفند ماه روز حماسه وایثار در درچه ثبت شده است، در این روز ۱۹ شهید همزمان باهم در دفاع مقدس تشییع و خاکسپاری شدند، در این برنامه گردان ۱۰۶حضرت امام حسین(علیه السلام)  اقدام به برگزاری ایستگاه صلواتی نمود و در ادمه برنامه موضوعات مختلف و سخنرانان مهمی از جمله استاندار محترم و سردار اهوازیان بودند که در این مراسم حضور داشتند.

 استاندار اصفهان در مراسم سالروز حماسه و ایثار درچه به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: مشارکت همگانی در انتخابات، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان خواهد کشید، مشارکت همگانی در انتخابات معادلات سطح بین‌المللی را تغییر خواهد داد.

وی در ادامه گفت: انقلاب ما یک حرکت مستمر و مداوم است و حضرت امام(قدس سره الشریف) با انقلاب دو رویکرد اساسی را در جامعه دنبال می‌کردند.

استاندار اصفهان بیان کرد: حضرت امام راحل ضمن توجه به مسائل مادی و دنیوی، تشکیل یک جامعه خداپسند و انسان ساز با نگاه توحیدی را دنبال می‌کردند.

دکتر مرتضوی خاطرنشان کرد: با این تعریف متوجه می‌شویم که انقلاب صرفاً جابه‌جایی حکمرانان نبود و البته انقلاب پایان ندارد زیرا مادامی که به دنبال توسعه این مکتب هستیم انقلاب نیز جریان خواهد داشت، ارزیابی خودمان با مأموریت‌های انقلاب مسیری است که بایستی مستمراً طی شود تا این حرکت به قله خود برسد.

لازم به ذکر است که رزمندگان گردان ۱۰۶حضرت امام حسین(علیه السلام) در ورودی برنامه با برپایی ایستگاه صلواتی از حضار و مهمانهای محترم پذیرایی نمودند ودر اجرای برنامه ها نیز با سپاه ناحیه درچه وشهرداری درچه تعامل و همکاری داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار