زنجان-فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در پیامی مشترک فرا رسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان «عجل الله تعالی فرجه الشریف» را تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۵۸۱۷۹۳
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

پیام تبریک مشترک جمعی از مسئولین  سپاه زنجان به مناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان «عج»

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛متن بیانیه به این شرح است:

 

نیمه شعبان به برکت وجود دوازدهمین اختر درخشان سپهر امامت و ولایت، یکی از خجسته‌ترین و پر برکت‌ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنویِ ارزشمندی برای ارتباط بیشتر با خالق هستی و کسب برکات الهی است.

 

عید خجسته‌ای که نویدبخش طلوع خورشید عدالت و معنویت در جهان است و انتظار فرج آن حضرت، امیدی در دل مومنان و مستضعفان عالم برای رهایی از ظلم و ستم و برقراری صلح و عدالت جهانی است.

 

همچنین نامگذاری روز میلاد حضرت مهدی (عج) به عنوان روز سربازان گمنامش، بیانگر نقش و جایگاه ویژه و تأثیر گذار وزارت اطلاعات و دستگاه‌های امنیتی در حفاظت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب است.

 

امنیت، آسایش و اقتدار مثال‌زدنی نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های مختلف دشمنان حاصل خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر مجموعه خدوم، هوشیار و موقعیت‌شناس نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی به ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) است که مدال افتخار گمنامی امام عصر را بر سینه دارند و همواره با مجاهدت، تکیه بر سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی)بسترساز امنیت برای ایجاد رشد و توسعه ایران اسلامی بوده و با مبارزه بی‌امان با ترفندهای دشمنان اسلام، آرامش و امنیت را به ملت شریف ایران مردم هدیه می‌دهند.

 

اینجانبان فرا رسیدن عید بزرگ نیمه شعبان، سالروز ولادت با سعادت حضرت صاحب الزمان(عج) و هفته بزرگداشت سربازان گمنام را به محضر مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران و جمیع منتظران سراسر دنیا تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال تعجیل در فرج مبارک حضرتش را مسئلت می نماییم.

 

 

جهانبخش کرمی

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان

 

حسن بیگدلی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار