ابوالقاسم آقازیارتی گفت: امروز میدان رزم دفاع مقدس، میدان جنگ ۸ ساله و میدان دفاع از حریم امنیت در شهرستان ها و تک تک روستاها به دست ماست.
کد خبر: ۹۵۸۱۷۹۰
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ ابوالقاسم آقازیارتی فرماندار فراهان در جشن نیمه شعبان شهر فرمهین با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: مردم ایران با حضور حداکثری در انتخابات حمایت خود را از آرمان های امام و انقلاب را به تصویر خواهند کشید.


وی ادامه داد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب تا به امروز به صورت متوسط و سالانه یک انتخابات برگزار شده است و هر بار مردم ایران اثبات کرده اند که پایبند این انقلاب هستند.


فرماندار فراهان تصریح کرد: یادمان نرفته و در تاریخ ضبط و ثبت شده است بر ایران‌ چه گذشته است. شاه ایران توسط بیگانگان و امریکا و انگلیس انتخاب می شد. اما ۴۵ سال قبل امام امت امام خمینی (ره) با پشتیبانی مردم دست این اجانب را از ایران کوتاه کرد و آن ها را به زباله دان تاریخ فرستاد.


وی بیان کرد: روزی که امام راحل فرمودند «من به پشتیبانی این ملت دولت تعیین می کنم» و این دولت به معنای واقعی تحقق پیدا کرد.


فرماندار فراهان تصریح کرد: به کوری چشم دشمنان انتخابات ما طی ۴۵ سال در کمال صحت و سلامت برگزار شد.
وی ادامه داد: افتخار ما این است که بگوییم خودمان آقای خودمان هستیم و سرنوشتمان را خودمان تعیین می کنیم.
آقازیارتی اظهار کرد: آنانی که آن سوی مرزها نشسته اند و برای ملت ایران نقشه می کشند و ذهن جوانان ما را تخریب می کنند و ایجاد یاس و ناامیدی می کنند تا مردم دست از نظام و انقلاب بردارند، کور خوانده اند و امام امت (ره) ۴۵ سال پیش فاتحه آنان را خواند.


فرماندار فراهان گفت: همان هایی که اشک تمساح می ریزند و دلشان به حال ملت می سوزد؛ همان هایی هستند که ۸ سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی را بر ما تحمیل کردند.


آقازیارتی با بیان این که انتخابات مظهر وحدت ملی است؛ تصریح کرد: انتخابات مظهر انگیزه و اراده یک ملت است. ملتی که در ۲۲ بهمن آن را ثابت کردند که به امام و آرمان های شهدا پایبندند و انقلاب و نظام را دوست می دارند.


وی در ادامه افزود: پیروزی ملت در ۱۱ اسفندماه سال ۱۴۰۲ شرکت در انتخابات است. مثل همه انتخابات و مثل همه حماسه های سیاسی؛ علی رغم میل باطنی دشمن توسط مردم اتفاق خواهد افتاد.

فرماندار فراهان گفت: رهبر انقلاب بیان کردند «ما نزدیک قله ایم». با این پیروزی و حماسه سیاسی؛ برای فتح قله ها و پیشرفت جمهوری اسلامی در همه عرصه ها حرکت کنیم.


اقازیارتی تصریح کرد: امروز میدان رزم دفاع مقدس، میدان جنگ ۸ ساله و میدان دفاع از حریم امنیت در شهرستان ها و تک تک روستاها به دست ماست. و آن حضور در پای صندوق رای و انتخاب نامزد دلخواه خودمان است.


وی افزود: اگر انتخاب نکنیم باید منتظر باشیم تا کسان دیگری برای ما انتخاب کنند. همانطور که گذشته تاریخ شاهنشاهی را به ما نشان داده است. پس بیایید همه باهم برای اعتلای ایران و پیشرفت ایران در سرنوشت خودمان مشارکت کنیم.


فرماندار فراهان گفت: مطمئنم مردم بصیر، فهیم و ولایتمدار فراهان که تاریخ حماسه های سیاسی آن را به خوبی اثبات کرده است نخواهند گذاشت کسان دیگری برای شما تصمیم بگیرند. همان طور که شهدا در دفاع از وطن جانشان را تقدیم کردند و هیچ تردیدی نکردند‌.


آقازیارتی با اشاره به شبهه افکنی های دشمن، تصریح کرد: امروز دشمنان شبهه ای در بین جوانان و مردم ایجاد کردند که برای چه باید رای بدهیم؟! اما ما باید در انتخاب اصلح دقت کنیم. بر ما تکلیف و وظیفه و یک حق است که به نیت یک شهید در پای صندوق حضور پیدا کنیم. و نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنیم.


فرماندار فراهان در پایان نامزدها را به رعایت قانون دعوت کرد و گفت: نامزدها با پرهیز از تخریب یکدیگر و با پرهیز از سیاه نمایی دولت و خدمات و برکات انقلاب اسلامی به ارائه برنامه های خود بپردازند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار