فرماندار خلیل‌آباد گفت: ۲۹۸ نفر دانش‌آموز رأی اولی در شهرستان خلیل‌آباد داریم که در ۱۱ اسفندماه برای اولین‌بار پای صندوق‌های رأی حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۹۵۸۱۶۲۸
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خلیل آباد؛ محمدرضا خوشنویس ظهر امروز پنچم اسفندماه در مراسم جشن تکلیف سیاسی رأی اولی‌های شهرستان خلیل‌آباد که در محل سالن اجتماعات کانون سلمان برگزار شد، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس خون‌های زیادی برای پایداری انقلاب اسلامی ریخته شدو امروز نوبت جوانان است تا یاد شهیدان را زنده نگه دارند .

وی با بیان اینکه خلیل‌آباد یکی از شهرستان‌هایی است که بیشترین شهید را به‌تناسب جمعیت خود تقدیم نظام و انقلاب کرده است، افزود: باید در سرنوشت خود و کشور نقش‌آفرینی کنیم و به آینده اطمینان و اعتماد داشته باشیم.

فرماندار خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه انتخابات یکی از عرصه‌هایی است که می‌توان سرنوشت کشور را در آن رقم زد، تصریح کرد: این رخداد سیاسی سرنوشت بیش از ۴ سال کشور در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی را تعیین می کند.

خوشنویس با بیان اینکه دیدگاه مقام معظم رهبری برای ترغیب و تشویق جوانان و به میدان آمدن جوانان بسیار حائز اهمیت است و این نشانه دهنده تأثیرگذاری جوانان در آینده و سرنوشت کشور می باشد، عنوان کرد: اگر جوانان و نوجوانان در عرصه‌ها حضور داشته باشند مطمئناً خدمات در حوزه مختلف به کمک همین نوجوانان و جوانان ارتقا پیدا می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی بسیار حائز اهمیت است و رأی تک‌تک افراد در این حوزه تأثیرگذار است و نمی‌توانیم نسبت به آینده خود و کشور بی‌تفاوت باشیم، تشریح کرد: به‌عنوان مجری برگزاری انتخابات در شهرستان خلیل‌آباد این اطمینان را می‌دهیم که امانت‌دار رأی تمام آحاد مختلف باشیم و اقداماتی انجام‌شده تا امنیت و سلامت انتخابات تأمین شود.

فرماندار خلیل‌آباد با بیان اینکه ۲۹۸ نفر دانش‌آموز رأی اولی در شهرستان خلیل‌آباد داریم که در ۱۱ اسفندماه برای اولین‌بار پای صندوق‌های رأی حضور خواهند داشت، ابراز کرد: از این میزان بالغ‌بر ۱۵۴ نفر از دانش‌آموزان دختر و  ۱۴۴ نفر از دانش‌آموزان پسر هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار