مراسم یادواره شهدای والفجر ۶ و یادبود ۵۰۵ شهید شهرستان چالوس با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با حضور باشکوه مردم این شهرستان در مسجد جامع شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۱۶۲۲
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار فدوی ضمن تبریک ایام شعبان که ماه سراسر جشن و سرور است، افزود: خداوند به همه ما توفیق داده که در کل ایران بصورت دائم به برکت شهدا برای یاد شهدا مراسم گرفته می شود.

وی با اشاره به مقام شهدا بیان داشت: اگرهمه مردم جمع بشوند برای یک شهید هم نمیتوانند کاری انجام بدهند ولی یک شهید می تواند دست همه را بگیرد. چرا که خداوند مقامی به شهید داده است که بالاتر از آن نیست. شهدا درمقام شفاعت هستند و میتوانند کاری کنند که همه ما بتوانیم به مثابه آنان تکلیفمان را انجام دهیم و روسفید شویم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخصوص لشکر کربلای مازندران گفت: از همان روزهای اول این مطلب شاخص بود که در یگان مربوط به استانهای شمالی، مشکلی برای تامین نیرو وجود ندارد. بعضی از یگان های کشور مشکل نیرو داشتند ولی سپاه کربلا خیر.

سردار فدوی در خصوص عملکرد سپاه کربلا در دوران جنگ اظهار داشت: سپاه کربلا عملکرد بی نظیری را از خود نشان داد. برای مثال در عملیات محرم، عملیات والفجر 4 که در ارتفاعات بسیار سخت بود اما پیروزمندانه عمل کردند.

وی از خباثت بعثی ها در دوران جنگ گفت: عراقی ها از سلاح هایی بنام شعله افکن اسفاده میکردند. بدینگونه که شعله ای با ۷۰۰ درجه حرارت را در لحظه پرتاپ میکرد. بارها دیده بودم که رزمندگان در حالیکه درحرکت بودند با برخورد به شعله در همان حالت ایستاده ذغال می شدند، حتی آرپی جی که روی دوش رزمندگان بود به دلیل درجه حرارت بالا مچاله میشده است.

سردار فدوی در ادامه اظهار داشت: افتخار بزرگی است که انسان با دل، زبان و با عمل از ولی جامعه تبعیت کند و آنچه که بر او تکلیف شده را انجام دهد. به همین علت است که طی ۴۵ سال نبرد حق و باطل، خداوند پیروزی را نصیب جبهه حق کرده و جمهوری اسلامی، بر شیطان بزرگ که همان آمریکاست غلبه پیدا کند.

وی درخصوص تحقق وعده حق عنوان داشت: چند ماه پیش وزیر دولت آمریکا اظهار کرد «که در جنگ های اخیر ما نتوانستیم حتی یک پیروزی به دست بیاوریم.» چرا اینگونه شد؟ چرا اینطور شد؟ زیرا این قاعده ای است که در قرآن مشخص شده، خداوند میفرماید: شما تکالیفی را که مقرر شده است انجام دهید پیروزی را من به دست شما حاصل میکنم پس نتیجه را خداوند رقم میزند و ما فقط موظف به اجرای تکالیفمان هستیم.

وی در ادامه به انفعال دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمنان ما دائم اعلام میکنند که نتوانستند و نمیتوانند بر ما پیروز بشوند و آنها در روند انفعال و دفاع قرار گرفتند. نه تنها در مقابل ملت ایران بلکه در مقابل کسانی ک نفس ملت ایران به آنها خورده است. در مقابل جبهه مقاومت استیصال خود را اعلام می کنند الان بیش از 4 ماه از شروع جنگ غزه میگذرد، در این جنگ نه تنها غزه بلکه لبنان، عراق و یمن بی نظیر بودند. یمنی ها اعلام رسمی جنگ با صهیونیستها را سر دادند و بعد هم عمل کردند و آنان اعلام داشتند بخاطر جنایتی که در غزه انجام میدهید در برابر شما می ایستیم و کشتی های انگلیسی و آمریکایی و هواپیمای بی سرنشین آمریکا را زدند. امریکا هم هیچ غلطی نتوانست نسبت به یمن انجام بدهد.

وی ضمن بیان افتخار نسبت به اجرای تکالیفی که خداوند مشخص کرده، افزود: ما باید افتخار کنیم که توانسته ایم ب تکالیفی که خدا برای ما مشخص کرده است، اجرا کنیم لذا می بایست مواظبت کنیم تا آن قسمتی از تکالیف که بر عهده ماست را انجام بدهیم و مطمئن باشیم که وعده خدا تحقق می یابد.

سردار فدوی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: چند روز دیگر تکلیفی بر گردن ما است. این تکلیف را در ۴۵ سال گذشته خوب انجام داده ایم اما خبیث هایی هم دائم به دنبال این بودند و هستند و اینبار بیشتر که ما معطوف به انجام تکلیفمان نباشیم و در انتخابات پیش رو پای صندوق های رای نرویم این خواسته دشمنان ما است. آمریکا دشمن علنی ماست، خودشان اعلام میکنند آیا انسان عاقل به حرف دشمنش گوش میدهد؟

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: شیطان بزرگ یعنی آمریکا و همراهانش بارها اشتباه محاسباتی در مورد مردم ایران و انقلاب اسلامی کردند و در اثر آن اشتباه محاسباتی دست به اقدام زدند. یکی از اقداماتی ک در اثر اشتباه محاسباتی انجام شده، ۸ سال دفاع مقدس بوده است که احمقی مثل صدام را در خط مقدم آوردند اما خداوند انقلاب اسلامی را پیروز کرد به جهت اینکه ما به تکالیفمان عمل کردیم. هر بار دیگر هم همینطور بشود خداوند این پیروزی را برای ما حاصل میکند چون ب تکلیفمان عمل میکنیم.

سردار فدوی به بیان تحمیل خساراتی که توسط دشمنان برای ایران رقم خورد پرداخت و گفت: در ازای این خباثت و اشتباه محاسباتی دشمنان، ما خسارت دیدیم، درست است که اقدامات ما آنها را با شکست بزرگ مواجه کرد و این پیروزی به دست آمد ولی در ازای این پیروزی ما هزینه دادیم ۲۰۰ هزار شهید در دفاع مقدس هزینه بزرگی بوده، استانهای گیلان و مازندران ۲۱ هزار شهید داده اند این عدد خیلی بزرگی است.

وی در ادامه گفت: ما نباید بگذاریم دوباره شرایطی پیش بیاید که آنها اشتباه محاسباتی دیگری را انجام دهند و علیه ما اقدام کنند. آنها دیگر حتی جرعت فکر کردن به اقدام نظامی علیه ما را به خودشان راه نمی دهند. اما اقدامات دیگری را انجام میدهند. برای مثال با ما جنگ اقتصادی کردند. محاصره های زیادی را در موضوع اقتصاد انجام دادند ایران هزینه زیادی پرداخته ما نباید بگذاریم دشمن در شرایطی، اشتباه محاسباتی دیگری را انجام دهد.

سردار فدوی اظهار کرد: مسلما روز 11 اسفند یکی از روزهایی است ک می بایست در نطفه آن اشتباه محاسباتی را خفه کنیم برای همین انتخابات ۱۴۰۲ انتخابات مهمی است. در سال های گذشته در خصوص انتخابات، رهبر انقلاب اسلامی یکی دوماه قبل انتخابات بر این موضوع تاکید میکردند، اما امسال از اول سال یعنی فروردین ماه حضرت آقا فرمودند که این انتخابات را باید پرشور برگزار کنیم پس ما باید برای پرشور برگزار کردن آن اقدام کنیم و مشت محکمی به دهن دشمنان، خاصه آمریکا زده باشیم که نتوانند از این موضوع سواستفاده کنند.

وی به فعالیت دشمن در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: کار شیطان ایجاد شک و تردید است. در فضای مجازی نگاه کنید. فضای مجازی که عقبه آن را بررسی میکنید شیطان است ینی آمریکایی ها هستند و علیه ما فعالیت می کنند، که برای چه چیزی در انتخابات میخواهید شرکت کنید؟!


سردار فدوی گفت: ان شالله در این انتخابات پیش رو هم مثل بارهای بیشماری که پای تکلیفمان رفته ایم و به وظیفه مان عمل کرده ایم، روسفید خواهیم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها