بمناسبت اعیاد شعبانیه رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام با مدیر کل و معاونین دیوان محاسبات استان ایلام دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۵۸۱۱۷۱
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار منوچهر ملکی رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان به مناسبت اعیاد شعبانیه و تبیین طرح شهید علی وردی با مدیر کل و معاونین دیوان محاسبات استان ایلام دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سرهنگ ملکی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خلق حماسه بیست و دوم بهمن ماه توسط ملت شریف ایران اسلامی و مردم شهید پرور استان ایلام بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری با رعایت اصول اساسی یعنی مشارکت قوی،رقابت واقعی ،سلامت و امنیت انتخابات تاکید کرد و گفت: دشمن در پی کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است  

وی عنوان کرد؛ مردم فهیم ایران اسلامی در پاسخ به ندای رهبری خویش بار دیگر با حضور حداکثری در انتخابات نقشه دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد و آنان را حیرت زده می نمایند.

سرهنگ ملکی با اشاره به تبیین نقش بسیج و سپاه در عرصه‌های مختلف و مورد نیاز نظام  گفت: هر جای ایران اسلامی که تفکر بسیجی حاکم بوده ما موفق بوده ایم و سلامت اداری مستلزم ورود بسیجیان در دستگاههای اجرایی و اداری است چرا که بسیجی عمل گرا ست.

وی در پایان برتداوم جلسات جهاد تبیین و نشست های بصیرتی برای کارکنان دیوان محاسبات استان ایلام تاکید کرد.

در این دیدار مدیر کل دیوان محاسبات ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به نقش و تفکر بسیجی در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت گفت: خدمت در استان ایلام ،استانی شهید پرور و با مردمانی نجیب و ولایی را باعث افتخار دانست .

این مقام مسئول ضمن تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آمادگی مجموعه دیوان را برای حضور حداکثری در انتخابات اعلام کرد. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار