تصویب دبیرخانه دائمی بزرگداشت روز ملی مهندس

در رزمایش جهادگران فاطمی 260 دستگاه اداری، فنی، اجرایی و مهندسی استان حضور داشتند و نزدیک به هزار و یکصد مهندس با 440 برنامه متنوع اجرا شد.
کد خبر: ۹۵۸۱۱۴۱
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران؛ حسین زاده " مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کربلا " در حاشیه آئین اختتامیه رزمایش تخصصی جهادگران فاطمي سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری با اشاره به اینکه این رزمایش از 28 بهمن آغاز و در امروز به پایان رسید بیان داشت: در این رزمایش 260 دستگاه اداری، فنی، اجرایی و مهندسی استان حضور داشتند و نزدیک به هزار و یکصد مهندس با 440 برنامه متنوع اجرا شد.

وی درخصوص آورده این رزمایش اذعان داشت: در رزمایش جهادگران فاطمی از 13 برنامه شاخص رونمایی و 6 طرح عمرانی افتتاح گردید که در مجموع قریب به هزار میلیارد ریال آورده برای مردم عزیز استان داشته است.

حسین زاده تصریح کرد: دبیرخانه دائمی بزرگداشت روز ملی مهندس را ما امروز مصوب کردیم و ان شالله از سال بعد نیز این رزمایش برگزار خواهد شد.

در پایان تقدیر و تشکر خود را از مهندسینی که در این هفته کار را به نحو احسن پیش بردند، از زحمات همه دستگاه های استانی، مدیران عامل شرکتها، روسای سازمان ها و ادارات در سطح استان و شهرستانها و همچنین از فرماندهان نواحی سپاه سرزمینی به ویژه همکاران در مجموعه سپاه کربلا و سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران بیان داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار