هادی سیاسی پایگاه مقاومت بسیج حضرت خدیجه سلام الله علیها با تأکید بر حضور پرشور در انتخابات پیش رو گفت: امروز دعوت برای حضور بیشتر وظیفه همگانی است.
کد خبر: ۹۵۸۱۱۲۹
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم؛ به همت پایگاه حضرت خدیجه سلام الله علیها، نشستی در مجتمع مهندسین 3 محله صاحب الزمان(عج) با حضور بانوان ساکن در این مجتمع با هدف بصیرت افزایی برگزار شد.

صدیقه صدر صلواتی، هادی سیاسی پایگاه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(س) در ابتدا این نشست با اشاره به فلسفه نبوت گفت: وقتی شعار اسلام و پیامبر(ص) توحید انتخاب شد، وحدت در جوامع رقم خورد و با این شعار فاصله طبقاتی اجتماعی را از بین برد و ملاک ارزش را تقوا انسان‌‌ها معرفی نمود.

وی در ادامه ضمن تأکید بر انتخابات پیش رو اذعان کرد: دوستان و آشنایان خود را به انتخابات دعودت کنید و با رأی دادن خود نگذارید دیگران برای شما تصمیم بگیرند.

صدر صلواتی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با حضور حداکثری در انتخابات بیان داشت: حضور شماست که نظام را تحکیم می‌کند، پایه‌های نظام را مستحکم می‌کند، آبروی ملت ایران را زیاد می‌کند، استقامت کشور را در مقابل دشمنی‌ها زیاد می‌کند و دشمن را از طمع ورزیدن به کشور و از فکر ضربه زدن و توسعه و فساد و فتنه منصرف می‌کند این یک مسئله‌ی بسیار مهم است؛ پس مسئله‌ی اول، شرکت در انتخابات است.

انتهای پیام / فاطمه سعیدی

ارسال نظرات