مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت:باهمکاری فرماندهان حوزه های محلات و اقشار و مساعدت مسئولان ادارات، نشست‌های بصیرتی در سطح شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۱۱۱۵
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ حجت الاسلام والمسلمین "حسین زارع" در راستای لبیک به تاکید حضرت امام خامنه‌ای ای، به منظور مشارکت قوی و حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفندماه، اظهار داشت: با همکاری فرماندهان حوزه‌های محلات و اقشار و مساعدت مسئولان ادارات، نشست‌های بصیرتی در سطح شهرستان برگزار شد.

وی افزود: با دعوت " علی آبهشت" از هادیان سیاسی کشوری جلساتی با عنوان نشست بصیرتی با محوریت انتخابات از ۲۸بهمن لغایت ۲۹بهمن ماه به تعداد ۹ نشست در سطح شهرستان تشکیل گردید.

حجت‌الاسلام والمسلمین زارع بیان داشت: این نشست‌ها با حضور بسیجیان در سطح پایگاه ها، روحانیون و طلاب، کارمندان و پرسنل کارخانه‌ها، پرسنل بهداشت و درمان و همایش رأی اولی‌ها در سطح شهر صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: نشست‌های بصیرتی در سطح پایگاه‌ها و ادارات توسط هادیان سیاسی شهرستان تا زمان انتخابات در حال برگزاری است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در پایان اعلام کرد: ان شاءالله با حضور آگاهانه مردم پای صندوق‌های رای شاهد مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح برای مجلس باشیم.

الهام نصیرزاده بافقی

ارسال نظرات