خبرهای داغ:
فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور:

نیروی پدافند هوایی ارتش عامل تامین امنیت مرز‌های هوایی کشور است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور گفت: یکی از افتخارات نیروی پدافند هوایی ارتش، تامین امنیت فضای هوایی کشور است.
کد خبر: ۹۵۸۱۰۰۲
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور با سرتیپ دوم خلبان ظهوریان فرمانده پایگاه شهید حسینی شهرستان بیرجند دیدار و گفتگو کرد.


سرتیپ دوم پرویز در این دیدار، ضمن ابراز خرسندی از همکاری و تعامل روز افزون پدافند هوایی و نیروی هوایی اظهار کرد: با هماهنگی و تعامل منطقه پدافند هوایی شرق و پایگاه هوایی شهیدحسینی، با توان بالا از مرز‌های هوایی شرق کشور دفاع و با هرگونه تهدید برخورد قاطع خواهد شد.


فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق خاطر نشان کرد: وحدت، یکپارچگی و تعامل بین این دو نیرو به عنوان دو بازوی دفاعی کشور توانسته به خوبی ار مرز‌های هوایی کشور دفاع کند.


وی افزود: نیروی پدافند هوایی ارتش در سالیان گذشته با توجه به عزم جدی سلسله مراتب برای ارتقاء سطح تجهیزات و توان این نیروی قهرمان، دچار تحول جدی در حوزه‌های مختلف شده است، به‌طوری که هم اکنون در حوزه تولید و ساخت تجهیزات و سامانه‌های مختلف پدافندی، به توان قابل توجهی دست یافته است.

 

نیروی پدافند هوایی ارتش عامل تامین امنیت مرز‌های هوایی کشور است
فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق تصریح کرد: از آنجایی که خراسانی جنویی یک استان مرزی است لذا همه نیرو‌های مستقر در این استان بایستی هوشیار باشند تا آسیبی متوجه مرز‌های شرقی کشور نشود.

 سرتیپ دوم خلبان امید رضا ظهوریان فرمانده پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند در این دیدار، گفت: پدافند هوایی متناسب با میزان اثرگذاری که در ایجاد امنیت دارد می‌تواند در توان دفاعی کشور نیز نقش آفرینی کند؛ چون اصلی‌ترین و بارزترین بخش دفاعی کشور به شمار رفته و برابر منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز خط مقدم دفاع از کشور می‌باشد.

وی با بیان اینکه امنیت کشور در تمام ابعاد در گروی امنیت فضایی کشور است افزود: آسمان امن ایران اسلامی مرهون مجاهدت و جانفشانی برادران ولایی، متعهد و همسنگران عزیز در نیروی پدافند هوایی ارتش است.

 

نیروی پدافند هوایی ارتش عامل تامین امنیت مرز‌های هوایی کشور است

 

ظهوریان، به نقش نیروی پدافند هوایی ارتش در تامین امنیت آسمان کشور اشاره و افزود: یکی از افتخارات نیروی پدافند هوایی ارتش، حضور مقتدرانه برای امنیت فضای کشور در سال­‌های بعد از انقلاب اسلامی ایران است که توانسته است با بهره‌مندی از توانمندی‌های داخلی و دانش بومی خود بر لبه فناوری روز دنیا حرکت کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار