خبرهای داغ:
یک فعال دانشجویی:

تعیین سرنوشت کشور از طریق انتخابات است

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خوزستان: پویایی و تحرک مثبت ملت ایران اسلامی در انتخابات نشان دهنده قدرت کشور است.
کد خبر: ۹۵۸۰۸۴۸
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

اشکان صفری دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خوزستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج می‌گوید: اینکه ملت ما با حضور پرشور در انتخابات وحدت و همبستگی ملی و جامعه زنده و پویای ایران اسلامی را نشان می‌دهند قطعا در اقتدار و قدرت کشورمان نقش سرنوشت سازی دارد.

او با بیان اینکه کاهش حضور مردم ایران پای صندوق‌های رأی موجب افزایش فشار‌های سیاسی و اقتصادی بر کشورمان می‌شود، افزود: این موضوع فقط با همبستگی ملت در روز سرنوشت ساز رقم خواهد خورد.

به گفته آقای صفری «ما نباید بخاطر اینکه یک کمیسیون یا تعدادی از نماینده‌های مجلسی ضعف داشتند شروع به تحریم انتخابات کنیم، درحالی که مجموعه سالمی هستند.»

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خوزستان اعتقاد دارد «دانشجویان علاوه بر رسالت خود که آموختن است وظیفه کنش‌گری در سطح دانشگاه و حضور در جمع‌های دانشجویی در خصوص تبادل نظر راجع به این مرحله سرنوشت ساز را دارند.»

او یادآور شد: دانشجو باید پویا و زنده باشد؛ دانشگاه فعال با دانشجوی کنش‌گر و انقلابی است که فعال می‌شود و اگر دانشگاه فعال باشد کشور فعال است.

اشکان صفری در ادامه گفت که «در یک دوره‌ای از انتخابات کشورمان شخص رئیس‌جمهور آمریکا در واپسین لحظات انتخابات سرنوشت ساز مستقیماً خطاب به ملّت ایران گفت: نروید رأی بدهید!» و این یعنی «کشور‌های مقابل ایران تماماً با تمام توان چه از سوی رسانه‌هایی که در اختیار دارند و چه از سوی شخصیت‌های سرشناس کشورشان اعلام کردند ما مقابل ایران هستیم»

«بنابراین ملت زنده برای واکنش به این موضوع و مسئله می‌بایست زمینه‌ها و بستر مشارکت بالا را فراهم آورند.»

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار