خبرهای داغ:
یک نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان خوزستان گفت: هم‌افزایی باید به شرطی باشد که نمایندگان مردم بنا را بر ورود به عزل و نصب‌ها نگذارند.
کد خبر: ۹۵۸۰۴۸۶
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده در نشست خبری که امروز (۲۹ بهمن‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: نباید رفاه و معیشت مردم، فدای اختلافات سیاسی شود زیرا نتیجه آن ضربه دیدن مردم و پایین آمدن اعتماد آن‌ها است. ضمن اینکه باید از نظرات افراد دلسوز استفاده شود.

وی با اشاره به برنامه‌های خود ادامه داد: من نیز قطعا یک عضو مجلس خبرگان مطالبه‌گر و موثر با راهکارهای مدنظرم خواهم بود. فردی که نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری می‌شود، عنوان خود را از مردم می‌گیرد و بر همین اساس، مسئولیت بیشتری نسبت به مردم دارد.

 نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان خوزستان درباره اجرا نشدن کامل طرح ۵۵۰ هزار هکتاری احیای زمین‌های کشاورزی خوزستان بیان کرد: به هر حال در خصوص طرح ۵۵۰ هزار هکتاری احیای زمین‌های کشاورزی حتماً مطالبه‌گری خواهم کرد تا این طرح به صورت کامل در استان خوزستان به اجرا در بیاید.

وی افزود: در همین زمینه باید نظر کارشناسان را هم داشته باشیم و مجموعاً باید با توجه به ظرفیت‌های خوزستان، برای آبادانی، توسعه و پیشرفت آن قدم برداریم.

حسن‌زاده گفت: بحث کشاورزی نوین و آبیاری نوین از برنامه‌های بسیار جدی بنده است؛ نمی‌توان شادگان و نخیلات آن را احیا کرد اما آبیاری ما مدل ۴۰ سال قبل باشد. در این راستا باید به سراغ شرکت‌های دانش بنیان برویم تا از روش‌های نوین برای پیشرفت استان خوزستان استفاده کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها