ظهر امروز اجتماع میقات صالحین در مصلی نیکشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۰۷۳۸
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج نیکشهر،سرهنگ نکوئی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: به مناسبت گرامی داشت ایام شعبانیه وروز پاسدار اجتماع میقات صالحین با شرکت حلقه نوجوانان خواهر و برادر در محل مصلای این شهرستان برگزار شد.
 
سرهنگ نکوئی ادامه داد: سوم شعبان مصادف با سال‌روز میلاد با سعادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار و ولادت سراسر نور حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز است. این روز عزیز و مبارک یادآور دلاوری‌ها، رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان سپاه اسلام است که با توکل به خدا و توسل به اهل‌بیت علیهم‌السلام و پیروی از معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام‌خمینی‌(ره)، در ادامه‌ی نهضت سرخ عاشورا از همه‌ی زندگی و هستی خویش گذشتند و جان و مال خویش را در طبق اخلاص نهادند و با ایستادگی و اقتدار، اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران عزیز از دست برود.در این میان وجود با صلابت سبزپوشان عرصه‌ی دفاع و امنیت کشور، پاسداران فداکار و سلحشور انقلاب اسلامی و حریم ولایت که با حضور مقتدرانه و فداکارانه در همه‌ی صحنه‌ها چون عرصه‌ی جهاد و سازندگی و رفع محرومیت‌ها، مشارکت موثر در بحران‌ها به‌صورت مخلصانه و بی‌ادعا در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران اسلامی گام برداشته‌اند، تبلور و روایت‌گر عزت، عظمت، اقتدار و استقلال ایران اسلامی همراه با خلق حماسه‌های بی‌بدیل و ماندگار بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهرگفت: انتخابات وظیفه شرعی و قانونی تکلیف است اما گذشته از این مسائل، شرکت در انتخابات که ارتباط مستقیمی با آینده نظام و مردم دارد برای همه اقشار واجب است.

وی ادامه داد: هر فردی که نسبت به آینده فردی و اجتماعی حساس است باید در این انتخابات شرکت کند و وظیفه دارد دیگران را نیز نسبت به حساسیت موضوع آگاه کرده و آنها را برای حضوری حداکثری در انتخابات تشویق کند.

نکوئی افزود: اگر مشارکت در انتخابات بیشتر باشد مجلسی که تشکیل می شود مردمی تر بوده و نسبت به مسائل و مشکلات مردم دغدغه مند خواهد بود از این رو همه ما وظیفه داریم به پای صندوق های رای برویم و اختلاف سلایق را به پس از انتخابات موکول کنیم.

وی اظهار کرد: پس از حضور حداکثری که در این انتخابات بسیار مهم است، حضور آگاهانه نیز مورد تاکید است، یعنی نباید چشم و گوش بسته انتخاب کنیم بلکه با انجام تحقیقات لازم، افراد متعهد و باسواد را روانه مجلس کنیم.

وی بیان کرد: حضور افراد متعهد و دلسوز در اصلی ترین نهاد قانونگذاری در کشور، زمینه را برای رفع ریشه ای برخی مشکلات که تاکنون رفع نشده، فراهم می کند و جامعه در مسیر توسعه قرار می گیرد بر این اساس رفاه و آسایش عمومی افزایش می یابد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار