پنجمین جشنواره فیلم کوتاه بسیج با معرفی نفرات برتر در استان ایلام به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۵۸۰۵۳۳
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ پنجمین جشنواره فیلم کوتاه بسیج با شناخت نفرات برتر در استان ایلام به کار خود پایان داد.

یاسر بیگ زاده رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام با بیان این خبر گفت: مهمترین ویژگی این جشنواره حضور تاثیرگذار جوانان بود که این استعدادها جوان هنری از دل همین جشنواره‌های فیلم و تئاتر بسیج شناسایی می‌شوند که فرصتی بسیار مغتنم است.

وی ادامه داد: پنجمین جشنواره فیلم کوتاه بسیج در قالب های فیلم کوتاه داستانی، مستند، فیلم نامه، پویایی و نماهنگ و با موضوعات جهاد تبیین، جمعیت و نقش زن در جامعه امروز در استان ایلام برگزار شد.

بیگ زاده افزود:فراخوان این جشنواره در شهریورماه امسال صورت گرفت و تعداد ۷۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال و بعد از یک هفته داوری تعداد ۲۴ نفر از برگزیدگان در آیینی مورد تقدیر قرار گرفتند.

رئيس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام تاکید کرد: هیئت داوران جشنواره فیلم کوتاه بسیج همچنین تعداد سه اثر شامل دو فیلم کوتاه داستانی و یک مستند را به نمایندگی از استان ایلام به جشنواره ملی فیلم کوتاه بسیج معرفی کرد.

وی عنوان کرد: سازمان بسیج هنرمندان هر ساله جشنواره‌های مختلفی را در رشته‌های تخصصی با هدف تقویت بعد آموزشی و حضور شبکه هنری خود در جامعه هنری استان برگزار می‌کند. بخشی از تولیدات هم اتفاق می‌افتد که در جنبه‌ها و رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار