فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: وظیفه ما ایجاد امنیت پایدار برای برگزاری انتخابات و جهاد تبیین برای انتخاب اصلح و افزایش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای است.
کد خبر: ۹۵۸۰۵۰۰
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار جمال شاکرمی در دهمین جلسه هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج حقوق‌دانان ایلام، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی فهمیده‌اند که نمی‌توانند از لحاظ نظامی ایران را تهدید کنند و از طرفی ایران توانسته است که تحریم اقتصادی را کم‌اثر کند، لذا در پی ایجاد ناامنی و بی‌ثباتی در کشور هستند و می‌خواهند که با تبلیغات رسانه‌ای حضور مردم را در انتخابات کم‌رنگ کنند و آنرا مقدمه‌ای برای افزایش فشارهای سیاسی و امنیتی قرار دهند.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: حوادث و اتفاقاتی که در منطقه خاورمیانه می‌گذرد، سطح تاکتیکی است که توسط اسرائیل و داعش انجام و راهبرد اساسی آن در آمریکا طرح‌ریزی می‌شود.

 

 وی یادآور شد: امروز هیمنه آمریکا در منطقه خاورمیانه شکسته شده و مقاومت حماس توانسته است که ابهت دروغین آنان را از بین ببرد و نگاه وجدان‌های بیدار مردم را در اقصی‌نقاط دنیا به مظلومیت مردم فلسطین معطوف کند.

 

 شاکرمی تأکید کرد: امروز راهبرد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاب‌آوری در سطح بالای تهدیدات نظامی است و ما باتکیه‌بر ایمان و عزم جهادی خود برای مقابله دندان‌شکن با هر تهدیدی آماده هستیم و دشمنان ما به‌خوبی به این نکته پی برده‌اند.

 

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام به طرح شهید اله وردی اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین یکی از مهم‌ترین کارهایی است که بایستی در ایام انتخابات به‌صورت ویژه دنبال شود و طرح شهید آرمان اله وردی برای افزایش مشارکت مردم به‌صورت جدی در نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج دنبال شود.

 

 وی به برنامه‌های سپاه برای حضور در بین مردم هم گریزی زد و گفت: سپاه در سال‌های اخیر تلاش کرده است که در بین مردم حضور بیشتری داشته باشد و با کمک خود مردم تهدیدات را به فرصت و قوت تبدیل کند و در انتخابات پیشرو هم تلاش خواهد کرد که مشارکت حداکثری مردم را به نقطه قوت نظام تبدیل کند.

 

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام افزود: ما طرفدار هیچ جناح و حزبی نیستیم و وظیفه ما ایجاد امنیت پایدار برای برگزاری انتخابات و جهاد تبیین برای انتخاب اصلح و افزایش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای است.

 

 شاکرمی خاطرنشان کرد: توجه به مردم را در سرلوحه برنامه‌هایتان قرار دهید و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها در طبقات و اقشار مختلف مردم چشمه‌های جوشان اجتماعی را برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات ایجاد کنید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار