سردار زهرایی "مسئول سازمان بسیج سازندگي کشور" در حاشیه آئین افتتاحیه رزمایش کشوری جهادگران فاطمي سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری: دو رزمایش را در سراسر کشور، سازمان بسیج مستضعفین تحت عنوان قرارگاه سازندگی محرومیت زدایی و جهادی برگزار میکند.
کد خبر: ۹۵۸۰۱۴۵
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران؛ سردار زهرایی "مسئول سازمان بسیج سازندگي کشور" در حاشیه آئین افتتاحیه رزمایش کشوری جهادگران فاطمي سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری گفت: دو رزمایش را در سراسر کشور، سازمان بسیج مستضعفین تحت عنوان قرارگاه سازندگی محرومیت زدایی و جهادی برگزار میکند.

وی تصریح کرد: یک رزمایش، رزمایش جهادگران فاطمی است که به صورت عام، همه ی گروه های جهادی شرکت میکنند یعنی بخشی از پنجاه و یک هزار گروه جهادی که در کشور داریم و در هر رزمایشی شرکت میکنند و همچنین رزمایش جهادگران فاطمی سه را با بیست و سه هزار گروه جهادی برگزار کردیم.

سردار زهرایی با اشاره به رزمایش دوم گفت: رزمایش دوم، رزمایش تخصصی جهادگران است که اقشار تخصصی برگزار میکنند، امروز به میزبانی استان مازندران است ولی در سراسر کشور، بسیج مهندسین عمران و معماری رزمایش تخصصی خودشان را برگزار می کنند.

وی با بیان اینکه دویست گروه جهادی بالغ بر هزارو دویست مهندس بسیجی در این رزمایش شرکت میکنند، افزود: خدمات بسیار زیادی به مردم عزیز در بخش های عمرانی، میز خدمت، خدمات مومنانه و ... داده میشود.

مسئول سازمان بسیج سازندگي کشور گفت: بخش اعظم این رزمایش انسجام بخشی بین گروه های جهادی تخصصی عمرانی است. شناسایی افراد موثر و انقلابی در بدنه مهندسین بسیجی، که بتوانیم ان شالله در آینده شبکه ای از گروه های جهادی داشته باشیم که گواهی صلاحیتشان صادر میشود و آنها میتوانند بعنوان طرف قرارداد با دستگاه و نهادها بشوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها