خبرهای داغ:
شاهرود_ استاندار سمنان در سفر به شاهرود در چندین جلسه شورای ادارای و فرهنگ عمومی شرکت و پروژه‌های دهه فجر این شهرستان را افتتاح کرد.
کد خبر: ۹۵۸۰۰۷۰
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرنگار بسیج، جلسه شورای اداری و آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ۱۴۰۲ با حضور استاندار سمنان در تالار پورسینا، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود برگزار شد و
در این جلسه که جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان، مدیران و اقشار مختلف مردم شهرستان شاهرود نیز حضور داشتند از خانواده شهید بشیر باقری و جانباز ۷۰ درصد، دکتر علی ترحمی نیز تجلیل به عمل آمد.
پیش از این استاندار سمنان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان و مدیران شهرستان شاهرود در گلزار شهدای شاهرود حضور یافته به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
استاندار سمنان در سفر یک روزه خود به شاهرود در جلسه وبیناری شورای عالی مسکن با حضور ریاست جمهور در سالن معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شاهرود و جلسه شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان و نشست تبیینی با شهرداران، دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهر‌ها و روستا‌های شهرستان شاهرود شرکت خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها