به مناسبت ولادت حضرت عباس علیه‌السلام و روز جانباز، از سه جانباز سرافراز دفاع مقدس در زاهدان به نمایندگی از رهبر انقلاب اسلامی تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۷۹۷۷۲
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، صبح امروز مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان به همراه رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان با حضور در منازل جانبازان علیرضا زینلی، صفرکرداری و علی محمدی رئوف با آنها دیدار و گفتگو کردند

 مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله ماه شعبان، این ایام را فرصت و بهانه‌ای برای تجلیل و قدردانی از جانبازان دانست و گفت: ایثارگران و جانبازان دِین بزرگی به گردن ما دارند و بر ما است که تلاش کنیم این دین را ادا کنیم.

محمد ناظری در ادامه افزود: هر ساله به‌مناسبت سالروز میلاد حضرت عباس (ع) و روز جانباز، طرحی به‌نام علمداران حماسه در سطح کشور با محوریت دفتر مقام معظم رهبری و بنیاد شهید و امور ایثارگران در کشور اجرا می‌شود.

ناظری در ادامه افزود: در همه شهرستان‌ های استان با محوریت ائمه جمعه این کار انجام می‌شود و از طرف رهبری به دیدار جانبازان می‌روند و از فداکاری، صبر و ایستادگی آنان تجلیل می شود.

ارسال نظرات