فرمانده انتظامی چالوس:یکی از روستاهای آلوده شهرستان چالوس که باعث ناراحتی شهروندان بود با کمک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پاکسازی شد.
کد خبر: ۹۵۷۹۵۷۲
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران؛ سرهنگ‌ محسن سلیمانی با بیان اینکه طرح امنیت محله محور شهرستان چالوس از حدود ۳ هفته پیش در این شهرستان آغاز شده است، گفت: در این طرح به دنبال ایجاد آرامش برای هم استانی ها و ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان هستیم.

او افزود: این طرح با محوریت شهرستان چالوس و با کمک پلیس های تخصصی استان اجرا شده و در راستای این طرح نزدیک به ۷۳ دستگاه خودرو که برای مردم ایجاد مزاحمت می کردند توقیف شد.

فرمانده انتظامی چالوس با بیان اینکه در حوزه مواد مخدر نزدیک به ۱۲ کیلو انواع مواد مخدر در سطح شهرستان کشف شد، گفت: همچنین یکی از روستاهای آلوده شهرستان که باعث ناراحتی شهروندان بود با کمک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پاکسازی شد که نزدیک به ۷۰ معتاد متجاهر و ۶ قاچاقچی و ۷ خرده فروش در این مدت دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

سرهنگ سلیمانی ادامه داد: در حوزه سرقت نیز نزدیک به ۴۸ فقره انواع سرقت کشف و بخش عمده ای از اموال مردم به آنها برگردانده شد.

او افزود: برخورد با اراذل و اوباش در سطح شهرستان از دیگر حوزه های این طرح بود که نزدیک به ۷۰ نفر که برای مردم شرارت می کردند احضار و ۱۵ نفر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی چالوس گفت: در حوزه امنیت اقتصادی نیز یکی از کارهای وبی که انجام شد، برخورد با انواع قاچاق بود که در این زمینه ۲ دستگاه خودروی خارجی غیرمجاز توقیف شدند که نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان قیمت هر کدام از خودروها بود و انواع قاچاق دیگر اعم از قاچاق لوازم خانگی و چوب آلات جنگلی نیز در این زمینه کشف شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها