امام‌جمعه ایلام با اشاره به جانبازان سند افتخار جامعه هستند، گفت: جانبازان شهدای زنده هستند و الگویی برای نسل جوان و نوجوان ما هستند.
کد خبر: ۹۵۷۹۴۸۴
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، صبح امروز چهارشنبه به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز، حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام به همراه جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با جانبازان سرافراز دیدار و سرکشی کردند.

 

حجت‌الاسلام الله کریمی تبار در این دیدارها با اشاره به اینکه جانبازان سند افتخار جامعه هستند، گفت: صبر جانبازان و خانواده‌هایشان در مقابل مشکلات و شرایط جسمی ستودنی است.

 

کریمی تبار اضافه کرد: مقاومت‌کردن به‌خصوص با شرایط قطع نخاعی هم برای شخص و هم اطرافیان مشکلاتی دارد که بنده از خانواده‌های محترم جانبازان تشکر می‌کنم.

 

 امام‌جمعه ایلام بیان کرد: جانبازان و خانواده‌های آنان خود را وقف آسایش و آرامش امروز جمهوری اسلامی کرده‌اند و امیدواریم بتوانیم خدمات شایسته را به این قشر ارائه دهیم.

 

کریمی تبار تصریح کرد: جانبازان شهدای زنده هستند و الگویی برای نسل جوان و نوجوان ما هستند.

 

 نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با جانبازان سرافراز «ضیا سلیمان بیگی»، «نجم‌الدین غریب زاده» و «عباس کرمی» دیدار و سرکشی کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار