فرمانده سپاه ماهنشان گفت: سپاه ناحیه ماهنشان در طول سال 1402 ،350میلیارد ریال وام در قالب 350 فقره وام یک میلیارد ریالی براساس تبصره 18 به متقاضیان این شهرستان ارائه نموده است..
کد خبر: ۹۵۷۹۴۰۱
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

ارائه وام خود اشتغالی یک میلیارد ریالی به 350 نفر در شهرستان ماهنشان

محسن خدابنده‌لو در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان بابیان اینکه سازمان بسیج و سازندگی یکی از سازمان‌های حمایتی می‌باشد که همواره در راستای حمایت از کارآفرینی و مشاغل مختلف پیشگام بوده است، اظهار کرد: یکی از این حمایت ها، تخصیص تسهیلات بانکی به متقاضیان می‌باشد.



وی بابیان اینکه وام اشتغال زایی یکی از تسهیلاتی است که سازمان بسیج سازندگی برای حمایت از مشاغل خرد و کلان به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌کند، گفت: یکی از بعد‌های خدمت رسانی سپاه پاسداران برای مردم، کمک به اشتغال آفرینی و ایجاد اشتغال پایدار است.

 

خدابنده لو اضافه کرد:سپاه ناحیه ماهنشان نیز در طول سال ۱۴۰۲، ۳۵۰ میلیارد ریال وام در قالب ۳۵۰ فقره وام یک میلیارد ریالی براساس تبصره ۱۸ به متقاضیان این شهرستان ارائه نموده است.

 

وی بااشاره به اینکه وام‌های خوداشتغالی از طریق سازمان‌های دیگری نظیر کمیته امداد، بهزیستی و... نیز ارائه می‌شود، افزود: این وام‌ها در طی مراحل چندگانه بررسی شده و بعد از تایید توسط کمیسیون‌های مختلف به افراد واجد شرایط تعلق می‌گیرد.

این مسئول در پایان یادآور شد:امیدواریم با ارائه خدمات اینچنینی گامی هرچند کوچک در راستای خدمت رسانی به مردم برداریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار