مدرس دانشگاه گفت: ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار نماد رشادت‌های سبزپوشان سپاه پاسداران و سرلوحه کار سپاه فرهنگ عاشورا و تربیت از آموزه‌های امام حسین (ع) است.
کد خبر: ۹۵۷۹۲۸۵
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، قدرت الله نیاصادق گفت: ماه شعبان فرصتی برای عبادت و بندگی و همچنین سرشار اعیادی است که همه آن‌ها سراسر نور و رحمت برای مردم هستند به همین دلیل بهره‌گیری از فرصت‌های ماه شعبان ضروری است.

 

وی اظهار کرد: ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار نشان‌دهنده تلاش سبزپوشان سپاه پاسداران برای پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

 

مدرس دانشگاه بیان داشت: امروز پاسدار فقط به قشر خاصی محدود نمی‌شود؛ بلکه هرکسی قدمی در راه اعتلای انقلاب اسلامی بردارد و در این راه تلاش خود را به کار گیرد او هم پاسدار انقلاب اسلامی است که از این مرزوبوم در زمینه‌های مختلف دفاع می‌کند و باعث می‌شود تا دشمنان نتوانند به هدفشان برسند.

 

نیاصادق بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با الگوگیری از سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) فرهنگ عاشورا را سرلوحه کار خود قرار داده و در این راه تمام توان خود را به کار گرفته است همان‌طور که امام حسین (ع) حادثه کربلا را با تقدیم جان مبارکشان ماندگار کردند و باعث شدند تا امروز فرزندانی تربیت شوند که مبانی اسلامی و فرهنگ حسینی را سرلوحه کار خود قرار داده و در این راه شهدای بزرگی مانند شهید سلیمانی و شهید حججی و... نمونه تربیت شده مکتب امام حسین (ع) بودند. 

 

مدرس دانشگاه گفت: ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار نماد رشادت‌های سبزپوشان سپاه پاسداران و سرلوحه کار سپاه فرهنگ عاشورا و تربیت از آموزه‌های امام حسین (ع) است.

 

وی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب امام حسین (ع) و عاشورا است که قاطعانه در مقابل دشمنان ایستاده است و این پاسداران حریم انقلاب هستند که با رشادت‌های خود باعث شدند تا شرایط امروز رقم خورده و در زمینه‌های مختلف به پیشرفت دست پیدا کنیم به‌گونه‌ای که دشمن جرئت تعرض به خاک ما را نداشته باشد.

 

مدرس دانشگاه تصریح کرد: هر جا که لازم باشد سپاه وارد میدان شده و شگفتی خلق کرده است و این مورد باعث شده تا سپاه با همراهی مردم سدی محکم در برابر دشمن باشد.

ارسال نظرات