به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار مدیر آموزش و پرورش بهاباد با حضور در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد از فرمانده و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با اهدای شاخه گل تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۵۷۹۲۷۴
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، مدیرآموزش و پرورش بهاباد و کادر این اداره با حضور در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد از فرمانده و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با اهدای شاخه گل تجلیل کردند.
مدیر آموزش و پرورش بهاباد با اشاره به ایام ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و ولادت حضرت زین العابدین (ع) را به نیابت از جامعه فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان به فرماندهی و مجموعه پاسداران سپاه همیشه سرافراز شهرستان بهاباد تبریک گفت.

علیرضا قطب الدینی تصریح کرد: پاسداران بار‌ها در عمل نشان دادند که حافظ انقلاب هستند و چنان درس عبرتی به دشمنان داده اند که تا ابد در حافظه تاریخ ماندگار شد، امنیت و آرامش کشور را تضمین کردند.
وی خاطر نشان کرد: سپاه و بسیج همواره در عرصه‌های مختلف جهادی عمل کردند و امروز نیز شجره طیبه بسیج در کشور‌های اسلامی دیده می‌شود.
در ادامه سرهنگ پاسدار حمید رضا فرهمند فرمانده ناحیه سپاه بهاباد ضمن تشکر از حضور مسئولین آموزش و پرورش، نام گذاری ولادت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار را مایه افتخار دانست و ابراز امیدواری کرد؛ ان شاءالله با عنایت ائمه طاهرین علیهم السلام، همت و تلاش مردم و مسئولین در جهت اعتلای نظام مقدس اسلامی گام برداریم.
وی با اشاره به اینکه همه ما در هر پست و مقام باید پا سدار حریم ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم گفت: شما فرهنگیان ومعلمان پاسداران واقعی این نظام هستید که در سنگر تعلیم وتربیت افرادی را ترییت کرده اید که ازاین سرزمین حراست وپاسداری کنند و اینجانب و مجموعه همکارانم افتخار میکنیم که سربازان واقعی این نظام باشیم وامیدواریم بتوانیم وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم.
فرهمند در پایان از همکاری آموزش و پرورش با سپاه پاسداران در همه زمینه‌های فرهنگی تقدیر وتشکر کرد.
درپایان با اهدای شاخه گل به فرمانده سپاه اززحمات پاسداران ناحیه مقاومت بسیج بهاباد قدردانی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار