خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهیدان وحیدی در گفتگو با بسیج:

لبیک به «می توانیم» رهبر معظم انقلاب/ صادرات به آمریکا و کانادا

مسئول گروه جهادی شهیدان وحیدی با اشاره به تلاش‌های گروه خود در خصوص تحقیقات بیولوژیکی، گفت: این گروه در راستای لبیک به فرمایش رهبر انقلاب شکل گرفت و ما می‌توانیم را معنا کرد.
کد خبر: ۹۵۷۹۲۴۰
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

مهدی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج، افزود: گروه جهادی بسیج بیولوژیک شهیدان وحیدی از پنج سال قبل و همزمان با دوران کرونا پس از فرمایشات رهبر انقلاب در جمع مسئولان ارشد نظام که فرمودند؛ «آرایش نظامی بگیرید جنگ جنگ بیولوژیک است»، شکل گرفت.

 

وی با بیان اینکه با تشکیل این گروه جمعی از متخصصان بیولوژیک دور هم گرد آمدیم و به فرمان رهبر انقلاب لبیک گفتیم، هدف از شکل گیری این گروه را حفظ محیط زیست، تولید غذای سالم، سفره سالم و جامعه و تولید مثل سالم عنوان کرد.


ابراهیمی با اشاره به اینکه کشاورزان ۱۰۰درصد سفره‌های ما را تامین می‌کنند از غلات، سبزیجات و سیفی جات گرفته تا لبنیات و گوشت، اظهار کرد: کشاورزان برای کنترل آفات و بیماری‌ها در محصولات خود به علت نبود راهکار بیولوژیک، از مواد شیمیائی خطرناک استفاده می‌کنند.


وی ادامه داد: این سموم شیمیایی همان بمب‌های خفیف شده زمان جنگ است که صدام وقتی کم می‌آورد از آن استفاده می‌کرد و شهدا و رزمندگان سپر مردم شدند و اجازه ندادند بمب‌ها سر مردم ریخته شود، سمومی که با شستن، حوشاندن، پوست برداری از بین نمی‌رود.


ابراهیمی خاطرنشان کرد: گروه جهادی بسیج بیولوژیک بر همین اساس وارد کار شد راهکار تولید قند سالم را در مزارع چغندر قند ارائه کرد و پس از آن در مزارع گوجه فرنگی، برنج و نان نیز ارایه شد.


وی گفت: با این کار فرمایش رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر «می شود و می‌توانیم» را معنا کردیم و به صورت میدانی در مزارع و باغات وارد عرصه و میدان شدیم و با توکل بر خدا، توسل بر ائمه و تلاش و پشتکار راهکار‌ها و تحقیقات انجام یافته را ارایه کردیم و خداروشکر منشأ خیر و برکات زیادی بودیم.


ابراهیمی اضافه کرد: پس از آن با دانشگاه‌های مختلف سیمنار‌های مشترک داشتیم، دانشگاه‌های گیاه پزشکی و کشاورزی و نقاط مختلف کشور می‌رویم.


وی با قدردانی از سپاه و بسیج، اظهارداشت: از این دو مجموعه قدردانی می‌کنیم که بستر را فراهم کردند و سر خط آمدند و کمک کردند و فرمایش رهبر انقلاب زمین نماند.


ابراهیمی با بیان اینکه جنگ آینده جنگ بیولوژیک است و آمریکا در مرز‌های اوکراین، آذربایجان و ... پایگاه بیولوژیک زده است و مواد تراریخته و قاچاق وارد کشور‌ها می‌کند و نمونه آن نیز کرونا بود، خاطرنشان کرد: گروه جهادی بسیج بیولوژیک بر همین اساس وارد شده و تلاش دشمن در نطفه خفه می‌کند.


وی اظهار امیدواری کرد: راه اندازی گروه بیولوژیک در راستای سفره سالم و ازدیاد نسل که اکنون ژن و کروموزوم‌ها با این نوع مواد از بین می‌رود و محیط زیست سالم و غذای سالم شکل گرفته و با ارائه راهکار بیشتر تولید عوامل بیولوژیک را در کشور داشتیم و به کشور‌های کانادا و آمریکا نیز صادرات کردیم که صادرات ۲۰۰۰تن انار پاک و سالم از آن جمله است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار