خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خمینی شهر گفت: مشارکت همگانی در انتخابات و انتخاب اصلح موجب حرکت کشور به سمت پیشرفت های بزرگ و ساخت تمدن اسلامی و اصلاح وضعیت جامعه می شود.
کد خبر: ۹۵۷۹۰۸۰
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرنگار بسیج از خمینی شهر؛ سرهنگ پاسدارجوادفصیحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خمینی شهر در جمع گروه های جهادی و اعضای صندوق های قرض الحسنه مردم یار پایگاه های مقاومت بسیج حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س) گفت: حُسن قرض الحسنه ها در گره گشایی از مردم و نیازمندان است.

وی در ادامه با روشنگری پیرامون برخی مسائل سیاسی روز، جریان نفاق و نفوذ در مقابل انقلابی گری، ساختار حاکمیت ایران اسلامی، وظایف نماینده مجلس و خبرگان رهبری و...افزود: ایران تنها کشوری است که حکومت مردمی دارد و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نیز موجب تشکیل یک دولت قوی خواهد شد که این می تواندمانع از ورود کشور به محیطی امنیتی شده و در صحنه های بین المللی، منطقه ای و داخلی بسیار موفق عمل کند.

فصیحی در خاتمه بیان کرد: ما امروز بیشترین برخورد با استکبار را داریم؛ مشارکت همگانی در انتخابات و انتخاب اصلح موجب حرکت کشور به سمت پیشرفت های بزرگ و ساخت تمدن اسلامی و اصلاح وضعیت جامعه می شود.

درابتدای این نشست مسئولین و صاحبان حساب صندوق های مردم یار گزارشات خود در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی را ارائه کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها