خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذرشهر عنوان کرد

حضور مردم در صحنه های انقلاب، تمدن سازی برای ظهور

تبریز- فرمانده سپاه آذرشهر با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص گام دوم انقلاب، حضور مردم در صحنه های انقلاب، راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات را تمدن سازی برای ظهور عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۷۸۷۹۸
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان شرقی، ولی حقیقت در مراسم پایانی راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن، در شهرستان آذرشهر خاطرنشان کرد: انقلاب ملت ایران به رهبری امامین انقلاب و تبعیت از بعثت نبوی، دنیا را به چالش کشید و آغازگر عصر جدیدی شد.

وی افزود: پیدایش اسلام از زمان پیامبر اکرم(ص) شروع شد و با خون شهدای کربلا و در امتداد آن با خون شهدای انقلاب اسلامی ، تداوم یافت .

حقیقت با اشاره به لگدمال شدن اراده ملت ایران توسط استکبار جهانی در دوران پهلوی دوم ، لایحه کاپیتولاسیون و ...، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی، احیاگر بزرگ اسلام و آغازگر عصر جدیدی شد که به ایران و ایرانی، عزت و عظمت بخشید وعصری که باعث رهایی ملت ایران از دست آمریکای جنایتکار شد .   

وی سپاه، بسیج و ارتش و همه نیروهای نظامی و انتظامی را حافظ انقلاب و دستاورهای آن عنوان کرد و گفت: امروز تربیت یافتگان امام راحل(ره) پیروز تمامی میدان ها هستند.

حقیقت تلاش دشمن در جبهه جنگ نرم در راستای دلسرد کردن مردم از صحنه های انقلاب، راهپیمایی ها و پای صندوق های رای را مهم عنوان کرد و افزود: لازمه این انقلاب، تداوم حضور مردم در صحنه های انقلاب، جهت رسیدن به حیات طیبه، با تواصی به حق و صبر است.

وی اجرای 400 عنوان برنامه و افتتاح و بهره برداری از 100 پروژه عمرانی به ارزش 1000 میلیارد تومان، تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند و دیگر برنامه های دهه فجر در شهرستان آذرشهر را امید آفرین، و نشانگر تلاش مسئولان انقلابی دانست.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار