مدیر عامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان با حضور در محل سایت سامد استانداری و ازطریق سامانه 111 پاسخگوی سوالات مردم شریف استان سیستان و بلوچستان در حوزه های مختلف گاز طبیعی بود.
کد خبر: ۹۵۷۸۴۵۳
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان ، مطابق بر نظام نامه ارتباطات مردمی و مدیریت پاسخگویی به شکایات در بستر سامد و مصوبه شورای عالی کشور ، محمدرضا میرشکاری مدیر عامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان ، با حضور درسایت سامد استانداری پاسخگوی تماس های تلفنی هم استانی ها بود.

این مقام مسئول ضمن پاسخگویی به شکایات ، انتقادات و پیشنهادات اظهار داشت: در کنار توسعه کمی شبکه گازرسانی دراستان، افزایش کیفیت خدمت رسانی وجلب رضایتمندی مشترکین نیز از اولویت های این شرکت بوده  و کارکنان این شرکت از این امر مهم غافل نبوده و نخواهند بود.

وی با بیان این مطلب که پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات مردم مهمترین وظیفه مسئولین است گفت: خدمت رسانی به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان افتخار، و گازرسانی به این عزیزان ازاولویت های این شرکت است و با توجه به بعد مسافت شهرها استان  سامانه سامد، بستر بسیار مناسبی برای تسهیل و تسریع ارتباط مردم و مسئولین در جهت رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست های آنان است و مسئولین در هر جایگاه و مقامی ملزم به پاسخگویی به مردم هستند.

شایان ذکراست، سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولین بوده که از طریق این سامانه هم استانی های محترم می توانند  بدون مراجعه حضوری و از طریق تماس با شماره 111 درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار