فرمانده سپاه ناحیه چالوس در بازدید از چندین طرح اشتغالزایی و مشاغل خانگی : ۱۱۰ میلیارد ریال وام خوداشتغالی،کارآفرینی و صنایع تبدیلی و مشاغل خانگی در ۹ ماهه امسال توسط قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج این شهرستان به نیازمندان پرداخت شد.
کد خبر: ۹۵۷۸۲۶۱
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران؛ "خواجه حسینی" فرمانده سپاه ناحیه چالوس در بازدید از چندین طرح اشتغالزایی و مشاغل خانگی گفت: ۱۱۰ میلیارد ریال وام خوداشتغالی،کارآفرینی و صنایع تبدیلی و مشاغل خانگی در ۹ ماهه امسال توسط قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج این شهرستان به نیازمندان پرداخت شد.

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی و اشتغالزایی، فرمانده سپاه شهرستان چالوس به همراه مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه از چند تولیدی اشتغالزایی ،کار آفرینی ومشاغل خانگی این شهرستان بازدید به عمل آوردند.

وی ضمن عرض تبریک فرارسیدن ۲۲ بهمن و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در بحث اشتغالزایی و کارآفرینی و صنایع تبدیلی و مشاغل خانگی چیزی بالغ بر ۱۱۰میلیارد ریال وام در سطح شهرستان چالوس واگذار شد.در بحث ساخت خانه محروم که ۱۰ خانه در حال ساخت می باشد که بعضی از آنها بیش از ۷۰ درصد کار انجام شده است و مابقی نیز به لطف خداوند متعال تا پایان سال آماده و تحویل نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)قرار خواهد گرفت.

خواجه حسینی خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی را اولویت بسیج دانست و تصریح کرد : خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی در مناطق محروم و کم برخوردار از برنامه های اولویت دار سپاه و بسیج است و این موضوع مهم در گام دوم انقلاب اسلامی در دستور کار قرار گرفته و با شتاب بیشتری در حال اجرا می باشد.

در ادامه این بازدید قرار بر آن شده تا مشکلات این مشاغل‌های خانگی بررسی و اقدامات لازم توسط مسئولین صورت گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها