اولین کاروان راهیان نور و پیشرفت سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز از گلزار شهدای شهر یاسوج راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
کد خبر: ۹۵۷۸۰۹۳
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در آیین بدرقه این دانشجویان گفت: قرار است تا پایان سال دو هزار دانشجوی دختر و پسر از دانشگاه های مختلف استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند و در این راستا اولین کاروان دانشجویی شامل 400 دانشجوی پسر امروز سفر خود را آغاز کردند.

سعادت صالحی نیا افزود: این دانشجویان به مدت سه روز از مناطق عملیاتی فتح المبین، کانال کمیل، فکه، هویزه، طلاییه، علقمه و شلمچه و همچنین نمایشگاه هوافضای سپاه و نیروی دریایی بازدید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی تا دوم اسفند ادامه دارد، گفت: این اردوها توسط خود دانشجویان و با پشتیبانی سازمان بسیج دانشجویی استان برگزار می شود.

صالحی نیا ابراز داشت: در این اردوها و در منطقه عملیاتی فتح المبین برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و تریبون آزاد را خواهیم داشت.

وی هدف از برگزاری اردوی راهیان نور و پیشرفت را تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی و معرفی الگوهای واقعی به دانشجویان و جامعه دانشگاهی عنوان کرد. 

سعادت گفت: با پایان یافتن اردوی راهیان نور دانشجویی استان و از دوم اسفند دانشجویان به روشنگری درباره مسائل انتخاباتی می پردازند و از نامزدهای انتخابات جهت حضور در مناظره های انتخاباتی دانشگاه ها دعوت کرده اند.

اعزام راهیان نور و پیشرفت دانشجویان استان به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام راهیان نور و پیشرفت دانشجویان استان به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام راهیان نور و پیشرفت دانشجویان استان به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام راهیان نور و پیشرفت دانشجویان استان به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام راهیان نور و پیشرفت دانشجویان استان به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام راهیان نور و پیشرفت دانشجویان استان به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام راهیان نور و پیشرفت دانشجویان استان به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام راهیان نور و پیشرفت دانشجویان استان به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام راهیان نور و پیشرفت دانشجویان استان به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام راهیان نور و پیشرفت دانشجویان استان به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام راهیان نور و پیشرفت دانشجویان استان به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام راهیان نور و پیشرفت دانشجویان استان به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام راهیان نور و پیشرفت دانشجویان استان به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام راهیان نور و پیشرفت دانشجویان استان به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام راهیان نور و پیشرفت دانشجویان استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار