فرمانده سپاه قم در این بیانیه ضمن دعوت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به تحولات منطقه و حماسه طوفان اقصی، وعده الهی برای پیروزی حق بر باطل را از هر زمان دست یافتنی‌تر و نزدیک‌تر دانست.
کد خبر: ۹۵۷۸۰۹۰
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در پیامی ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و شعبان و ایام الله دهه فجر، از مردم انقلابی استان قم دعوت کرد تا در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشور و دشمن شکن داشته باشند. متن این پیام بدین شرح است:
بسمه تعالی

«فَمَن یَکفُر بِالطّاغوتِ وَیُؤمِن بِاللَّهِ فَقَدِ استَمسَکَ بِالعُروَةِ الوُثقىٰ»
سوره مبارکه البقرة آیه ۲۵۶

اینکه ملّت ایران در مقابل زیاده‌خواهی و زیاده‌گویی آمریکا ایستاده است، این نقطه‌ی اصلیِ اقتدارِ ملّت ایران است.
امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ۱۳۹۵/۰۲/۲۹


ملت بزرگ و استوار ایران در حالی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را با وحدت و یکپارچگی و در ظل زعامت رهبری حکیم، جشن می‌گیرد که طوفان اقصی هیمنه پوشالی صهیونیسم را درهم نوردیده و وعده الهی برای پیروزی حق بر باطل از هر زمان دست یافتنی‌تر و نزدیک‌تر است.

از سوی دیگر سردمداران استکبار و استعمار بعد از گذشت چهل و پنج سال از انقلاب حضرت روح الله دوران را بر خود تنگ‌تر و جبهه مقاومت را منسجم‌تر و هوشمندانه‌تر می‌بینند و امروز از هر زمان پرچم پرافتخار مقاومت به علمداری جمهوری اسلامی ایران در منطقه و در خاک به اصطلاح امن رژیم اشغالگر قدس برافراشته‌تر می‌باشد.

همچنین پیشرفت‌های علمی و نظامی ایران اسلامی دستگاه عریض و طویل تبلیغات دشمنان را بر آن داشته است که همسو و همگام سعی در ناامید کردن مردم و ایجاد جو بی‌اعتمادی و سوءظن مردم به نظام را به راه اندازند و در یک جنگ ترکیبی سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای، تطهیر نظام طاغوت شاهنشاهی را دنبال کنند، لیکن بحمدلله مردم ما همواره و در صحنه‌های مختلف نشان داده‌اند که بیدارند و آن را در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن‌ ۱۴۰۲ رساتر از همیشه فریاد خواهند زد.
غافل از آنکه،‌ مردم انقلابی و مومن ایران اسلامی بازیگران و سردمداران میدان سیاست‌اند و حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌ها، انتخابات‌ها و همچنین در دیگر میدان‌های مجاهدت نشان داده است که مشکلات اقتصادی و معیشتی گرچه در تدبیر و مدیریت زندگی اخلال ایجاد کرده است؛ اما در «تحلیل»، این مردم فهیم دچار اشتباه محاسباتی نشده‌اند و نخواهند شد.

سپاه همیشه پیروز امام علی بن ابی طالب(ع)‌استان قم ضمن تبریک چهل و پنجمین سال طلوع انقلاب شکوهمند اسلامی و اعیاد ماه مبارک رجب و شعبان، از مردم انقلابی، شهیدپرور و فهیم قم دعوت می‌کند تا با حضور حماسی خود بهمراه خانواده در جشن پیروزی انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر ثابت کنند که قم شهر قیام و اقامه است و همواره برای پایداری و امنیت میهمن اسلامی خود سردمدار بوده‌اند.

ان شاء الله

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(علیه السلام) استان قم
سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا موحد

ارسال نظرات
آخرین اخبار