فرماندار فراهان با تاکید بر اینکه مردم سالاری یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: افتخارآفرینی ملت ایران با حضور پرشور در انتخابات تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۸۰۰۵
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

ابوالقاسم آقازیارتی فرماندار فراهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در فراهان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت فجر انقلاب اسلامی گفت: امسال دهه‌ فجر متفاوت از سال‌های گذشته است. اکنون که در آستانه انتخابات قرار داریم یکی از موضوعات اساسی است که به آن پرداخته می شود.
وی افزود: راهبرد دشمن برای مشارکت حداقلی و راهبرد نظام حضور حداکثری در انتخابات است، دشمنان همه تلاش خود را می‌کند که انتخابات کمرنگ برگزار شود. اگر دشمنان انتخابات را مهم نمی‌دانند، چرا این حضور در انتخابات را برای دولت و کشور خود مهم بیان می‌کنند.
فرماندار فراهان با اشاره به ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ۲۲ بهمن بزرگترین اتفاق و حادثه معاصر است و در این جشن مردمی و ۴۵ سالگی انقلاب مردم شهرستان مثل سایر ملت عزیز یک بار دیگر با حضور گسترده دشمن را مایوس و نا امید کردند.
آقازیارتی تصریح کرد: شاکله پیروزی انقلاب اسلامی مردم بودند و جشن‌های انقلاب برای مردم شورآفرین برگزار شد و همچنان بعد ۴۵ سال مردم پای این انقلاب ایستاده‌اند.
فرماندار فراهان گفت: برگزاری راهپیمایی باشکوه برای دشمن بیم آفرین است و در قاب رسانه‌ی دشمنان همواره این حضور را سانسور می‌کنند، راهپیمایی ۲۲ بهمن این پیام را برای دشمنان دارد که مردم همیشه پای انقلاب ایستاده‌اند.
وی در ادامه بیان کرد: ۱۱ اسفند ماه حماسه بزرگ انتخابات رقم زده خواهد شد و این از دستاوردهای انقلاب است که مردم در سرنوشت خود مشارکت و دخالت می نمایند.
آقازیارتی خاطرنشان‌ کرد: تاریخ پر افتخار شهرستان این را نشان داده است و مردم فراهان با تأسی از بیانات امامین انقلاب با انتخاب اصلح برای تشکیل مجلسی که امام فرمودند در راس امور است، مشارکت خواهند نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار