بازیهای بومی محلی با هدف اجرای جهاد تبیین و تلفیق رشد فکری، جسمی و ذهنی دانش آموزان ، نونهالان و همچنین ایجاد بستری برای آموزش به اجرا درآمد.
کد خبر: ۹۵۷۷۷۶۰
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر، جشنواره بازیهای بومی محلی در رشته های مچ لانچی، کپگ، طناب کشی، چوب بازی، قول سنگ بازی، در دهستان دامن با حضور سروان پاسدار محمد بلوچی معاون تربیت بدنی سپاه شهرستان ایرانشهر و دهیاری و حوزه مقاومت دامن برگزار شد.

سروان پاسدار محمد بلوچی، در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: این برنامه با هدف اجرای جهاد تبیین و تلفیق رشد فکری، جسمی و ذهنی دانش آموزان ، نونهالان و همچنین ایجاد بستری برای آموزش به اجرا درآمد.

بلوچی ادامه داد: تعلیم و ترتیب تنها حضور در کلاس و جلسات آموزشی نبوده و از ظرفیت فعالیت های ورزشی به ویژه بازی های بومی و محلی نیز می توان در انتقال دانش، تربیت و امید آفرینی در آینده سازان کشور بهره مند شد.

معاون تربیت بدنی سپاه شهرستان ایرانشهر در پایان تصریح کرد: علاوه بر جشن و سرور و شادی‌هایی از قبیل جشنواره های محلی و نمایشگاه‌های علمی فرهنگی که البته لازم و ضروری هستند و خاطرات تاریخی سال ۱۳۵۷را برای ما زنده می‌کنند، تاکید مقام معظم رهبری در زمینه‌ی جهاد تبیین هم اهمیت بسیاری دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار