فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند از اعزام ۳۴۰ دانش آموز پسر این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۷۷۴۹
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در شازند؛ از اعزام مرحله سوم کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان شازند خبر داد و گفت: در سومین مرحله از اعزام دانش آموزان پسر به اردوی راهیان نور حدود ۳۴۰ دانش‌آموز در قالب ۸ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: در چهار شبانه روز برگزاری این اردو دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی فتح‌المبین در اندیمشک، اردوگاه شهید مسعودیان اهواز، یادمان موشکی شهید حبیب اللهی در اهواز، یادمان شهدای هویزه، یادمان شهدای خیبر و بدر در طلائیه، اردوگاه شهید باکری در خرمشهر، یادمان عملیات والفجر ۸ در اروندکنار، یادمان علقمه، یادمان نهر خین و شلمچه و محل عملیات کربلای ۴ و ۵ در شلمچه بازدید می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند تصریح کرد: دانش آموزان در روز آخر با عهد و پیمانی که با شهدای تازه تفحص شده در معراج شهدای شهید محمودوند اهواز حضور دارند عهد و پیمان می‌بندند.

سرهنگ اکبری خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل‌های آینده ساز جامعه با رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی از سال‌های نخستین انقلاب تاکنون سبب استحکام پایه‌های نظام بوده و دستاوردهای عظیم کشور را مرهون خون مطهر شهیدان و رزمندگان اسلام هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار