فرمانده سپاه شهرستان ملارد در همایش بزرگ منشان انقلاب:

مردم غیور ایران اسلامی همواره صلابت حضور آگاهانه خود را به جهانیان نشان داده‌اند

مردم غیور ایران اسلامی همواره صلابت حضور آگاهانه خود را به جهانیان نشان داده‌اند
فرمانده سپاه ناحیه حضرت ولیعصر (عج) شهرستان ملارد در همایش بزرگ منشان انقلاب عنوان کرد: مردم ایران اسلامی همواره در عرصه های مختلف صلابت حضور آگاهانه و با بصیرت خود را به جهانیان نشان داده‌اند.
کد خبر: ۹۵۷۷۴۲۶
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان ملارد فرمانده سپاه ناحیه حضرت ولیعصر (عج) شهرستان ملارد در همایش بزرگ منشان انقلاب در خصوص حضور و مشارکت پر شور مردم در عرصه های مختلف ملی و مذهبی بیان کرد: ملت ایران همیشه در صحنه های مهم و تاریخی کشور حاضر بود‌ه‌اند و امسال نیز مانند هر ساله این اتفاق بزرگ، هم‌در یوم الله ۲۲ بهمن و هم در انتخابات اسفند رقم خواهد خورد.

وی افزود: اگر ما خواهان امنیت ملی، اقتصاد مناسب و سربلندی ایران عزیز همانند همیشه هستیم، لازم است که در این‌ عرصه های بزرگ تاریخی که هرساله برگزار می‌شود حضور به هم رسانیم و دشمنان و معاندین جمهوری اسلامی را نا امید و مایوس کنیم.

جهانی نژاد با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: وظیفه همه‌ی ماست که در راستای افزایش مشارکت مردم در حضور برنامه های ملی ، مذهبی و سیاسی اعم از : انتخابات و یوم الله ۲۲ بهمن و .. کوشا باشیم و آینده ایران پهناور را خودمان بسازیم و نگذاریم دشمنان ما به اهداف شوم خود برسند .

وی گفت : همایش بزرگ منشان نیز در همین جهت در ستاد قرارگاه بصیرتی شهرستان ملارد تدارک دیده شده و در آن ریش سفیدان، بزرگان قبایل و طوایف و دیگر اقشار مردم حضور پیدا کردند.

 

زهرا عین آبادی خبرنگار خبرگزاری بسیج ملارد 

ارسال نظرات
آخرین اخبار