به مناسبت دهه مبارک فجر ستاد آزاد سازی زندانیان معسر جرایم غیر عمد مالی در سپاه استان ایلام راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۲۶۶
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵



به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار منوچهر ملکی رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام در اولین جلسه ستاد آزاد سازی زندانیان معسرمالی گفت: زندانیان معسر کسانی هستند که به دلیل عدم توانایی نسبت به پرداخت دین در جرایم غیر عمدی ویا ارتکاب جرایم با انگیزه‌های شرافتمندانه در زندان‌ها محبوس هستند و این ستاد با پشتیبانی سپاه امیرالمومنین علیه السلام استان ایلام به صورت نهادی مردمی با استفاده ازظرفیت‌های دولتی، مردمی و خیرین در راستای آزاد سازی زندانیان معسر مالی و حمایت از خانواده‌های آنان تشکیل شده است.


رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام هدف از راه اندازی این ستاد نقش آفرینی درعرصه کاهش جمعیت کیفری زندانیان معسر و کمک مومنانه به خانواده‌های آنان دانست.


سرهنگ ملکی افزود: جلب مشارکت‌های مردمی در راستای آزادسازی زندانیان معسر، ترویج فرهنگ صلح وسازش درسطح استان، و ایجادهم افزایی بین دستگاه‌ها و نهاد‌ها و تمرکز منابع و امکانات و هدایت آنان درکمک به آزاد سازی زندانیان از دیگر اهداف این ستاد است.

این نشست با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه استان، مقامات قضایی، اداره زندانها، ستاد دیه و اعضای اصلی ستاد برگزار شد .

سرهنگ پاسدار نصرالهی معاون هماهنگ کننده سپاه استان تاکید کرد: باید با همکاری و هم افزایی لازم اعضاء با ستادو سپاه وبا استفاده از ظرفیت خیرین و شرکت‌ها و کارخانجات دراین کارخدا پسندانه مشارکت لازم بعمل آورند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار