خبرهای داغ:
شاهرود_ رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود و جمعی از اعضا، از نمایشگاه عکس، جشنواره هفته فیلم و عکس این شهرستان بازدید کردند.
کد خبر: ۹۵۷۷۲۳۶
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷

به گزارش خبرنگار بسیج، رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان، بخشدار مرکزی، مدیران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و کانون بسیج رسانه شهرستان شاهرود شاهرود از نمایشگاه عکس جشنواره هفته فیلم و عکس شاهرود در گالری سیب مجتمع فرهنگی هنری مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بازدید نمود.
حجت الاسلام عباس امینی در حاشیه این بازدید گفت: در حوزه فرهنگ و هنر اگر فعالیت‌ها از سوی هنرمندان با برنامه ریزی مناسب و کارشناسی در تولید و خلق آثار هنری فاخر صورت گیرد و دستگاه‌های متولی مدیریت و حمایت‌های لازم را نمایند در این عرصه نیز تولید و اشتغال بهتری ایجاد خواهد شد.
امام جمعه شاهرود افزود: نگاه به فرهنگ و هنر ارزشی باید نگاهی بلندمدت همراه با برنامه ریزی دقیق و امید به آینده و بهره گیری مناسب از حضور هنرمندان و ابزار هنر برای تاثیرگذاری در جامعه باشد.
یادآور می‌شود هفته فیلم و عکس هر دو سال یکبار به همت انجمن سینمای جوانان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها