همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور امام جمعه بخش مرکزی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد و جمعی از مسئولان، نخستین پاتوق فرهنگی و هنری ریحان واقع در بلوار شهید صدوقی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۰۱۹
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، نخستین پاتوق فرهنگی و هنری دختران ریحان با هدف ترویج هویت اسلامی زن مسلمان و با حضور آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی یزد، سردار «حسین زارع کمالی» فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، جمعی از مسئولان و دختران یزدی به بهره برداری رسید.

آیت الله سید کاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد در این آیین، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر بر ضرورت توسعه و تکثیر چنین فضا‌های فرهنگی و هنری تاکید کرد و گفت: این مراکز باید مثل کندوی زنبور عسل تکثیر شود و در عرصه‌های مختلف، تولیدی برای خود و مردم داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید تولید ها، خانواده محور باشد، افزود: خانواده‌ها باید احساس کنند که فرزندانشان در راستای بالندگی و سرافرازی جامعه پیش قدم هستند.

آیت الله مدرسی تصریح کرد: در این مراکز باید تولیدات با محوریت بانوان باشد تا در جامعه تأثیر گذار شود. همچنین امیدواریم این مرکز الگویی برای دیگر مناطق و حتی محلات استان و شهرستان‌ها به حساب بیاید.

سردار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این آیین، ضمن خوش خبری به دختران انقلابی و متدین یزدی، گفت: در کمتر از ۶ ماه آینده یک پاتوق دیگر در مرکز استان و در مجموعه‌ای بزرگتر که در شأن دختران باشد، به بهره برداری می‌رسد.

وی بر ضرورت حفظ و ارتقای هویت و ارزش دختران در جامعه تاکید کرد و بیان داشت: دختران و زنان بزرگترین افتخار انقلاب اسلامی هستند و بهره برداری از چنین مراکزی می‌تواند نقش قابل توجهی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته باشد.

نخستین پاتوق فرهنگی و هنری دختران ریحان به همت بسیج جامعه زنان و سپاه الغدیر استان یزد و با هدف تمرکز بر هویت اسلامی زن مسلمان و ایجاد فضای سالم دخترانه در بخش‌های مختلف فرهنگی و کارگاه‌های متفاوت آموزشی آغاز به کار کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار